Przetargi.pl
Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 749 200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6
    06400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 749 200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umciechanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów, 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych punktów alarmowych w wyznaczonych miejscach/lokalizacjach na terenie miasta Ciechanów, tj. 9 punktów alarmowych (PA) zbudowanych w oparciu o syreny elektroniczne szczelinowe o mocy 900 W każda, z zestawem głośników, urządzeniem sterującym i masztem antenowym, montowanych na budynkach wskazanych przez Zamawiającego, zasilanych energią elektryczną, wykorzystujących do transmisji dźwięku i sterowania analogowo-cyfrową transmisję radiową. 2) Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń peryferyjnych, tj. 1 stacji pogodowej oraz 1 czujnika skażeń w punkcie alarmowym wskazanym przez Zamawiającego. 3) Implementacja/integracja przedmiotów zamówień (pkt. II, poz. 1 i 2) z istniejącym Systemem, który działa w oparciu o Modułowa Centralę Alarmową firmy SCH Elektronik i oprogramowanie SAOL. Przedsięwzięcie obejmuje ewentualne nabycie przez Wykonawcę kluczy licencyjnych, licencji lub innych niezbędnych elementów umożliwiających dołączenie do Systemu nowych urządzeń, tj. nowobudowanych punktów alarmowych i urządzeń peryferyjnych. 4) Dostosowanie Modułowej Centrali Alarmowej do potrzeb nowobudowanych PA oraz urządzeń peryferyjnych, w tym dostosowanie interfejsu Modułowej Centrali Alarmowej (bazującej na oprogramowaniu SAOL) do obsługi i obrazowania PA, a także obrazowanie i wizualizacja danych pobieranych z urządzeń peryferyjnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał osobiście prace związane z integracją, konfiguracją i dostosowaniem elementów Systemu do pracy/współpracy z istniejącym Systemem. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35121700-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) powyżej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz cenowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) 4. Informacja o podwykonawcach (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Oświadczenia wymienione na podstawie wymagań zawartych w rozdziale XI SIWZ 6. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 7. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. XI pkt 19.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego 8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić - Informację o podwykonawcach oraz „oświadczenie dotyczące podwykonawcy nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach