Przetargi.pl
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy”

GMINA KORSZE ogłasza przetarg

  • Adres: 11-430 Korsze, ul. Adama Mickiewicza 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KORSZE
    ul. Adama Mickiewicza 13
    11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743605
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy” w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami;2) sporządzenie projektów technicznych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż zgodnie z obowiązującymi przepisami.; 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tj.: budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy wraz z montażem odnawialnych źródeł energii (gruntowa pompa ciepła, instalacja fotowoltaiczna), przyłączami oraz dojazdem, placem postojowym, oświetleniem drogowym , miejscem składowania odpadów segregowanych i budową oczyszczalni ścieków ze złożem obrotowym i odprowadzeniem ścieków. 1) FAZA PROJEKTOWA: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem lub uzyskaniem wymaganych prawem opracowań, decyzji, uzgodnień, opinii oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. a) Projekt budynku należy wykonać jako adaptację projektu typowego UC30 Budynek usługowy UC30 firmy Murator Projekty. Jest to przykładowy projekt typowy i może on zostać zmieniony.2) FAZA WYKONAWCZA: wykonanie robót budowlanych objętych opracowaniem w fazie projektowej. 4. Inwestycja planowana jest na dz. nr 16/1, 15/8, 15/7, 35/7, obręb ewidencyjny: 0020 Łankiejmy, jednostka ewidencyjna: 280804_5 Korsze. Powierzchnia dz. nr 16/1 to 0,6399ha, a dz. nr 15/8 to 0,1447ha. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wynosi około 0,2713ha. 5. Ogólny zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:1) Sporządzenie pełnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, będącej szczegółowym opracowaniem załączonej koncepcji architektonicznej.2) Dokumentacja projektowa i roboty budowlane powinny objąć swoim zakresem: a) budowa budynku świetlicy wiejskiej, b) wyposażenie budynku świetlicy: przedstawione w dokumentacji wyposażenie jest koncepcją zawierającą minimalne wymagania oraz wytyczne zamawiającego. Ostateczny dobór i ilość wyposażenia zostanie ustalona na etapie projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego w porozumieniu z Zamawiającym. Zaprojektowane i dostarczone wyposażenie na etapie zamówienia „Zaprojektuj i Wybuduj” musi być wystarczające i kompletne do użytkowania projektowanego budynku w pełnej funkcjonalności.c) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.: - ciągi, piesze, jezdne i pieszo-jezdne, zjazd na dz. nr 94, - parking dla samochodów osobowych z 5 stanowiskami, w tym 1 dla osób z niepełnosprawnością, - mała architektura, w tym stojaki dla rowerów, ławki, - wiata śmietnikowa, - ogrodzenie terenu, - gospodarka zielenią niską i wysoką, w tym wycinka drzew, - likwidacja lub przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego istniejących elementów małej architektury (przeniesienie na dz. nr 16/1), - oświetlenie terenu, - ogrodzenie terenu, - przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej, - przyłączenie budynku do sieci wodociągowej, - przyłączenie budynku do projektowanej lokalnej oczyszczalni ścieków na dz. nr 15/8, - gruntowa pompa ciepła z wymiennikiem pionowym, - lokalna oczyszczalnia ścieków ze złożem biologicznym na dz. nr 15/8, - odprowadzenie ścieków z projektowanej oczyszczalni do rzeki Sajny rurociągiem przez dz. nr 15/7, 35/7, - ciąg pieszo-jezdny od lokalnej oczyszczalni ścieków do dz. nr 18/2, - inne, niezbędne prace, wynikające ze specyfiki zamówienia.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej (PFU, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Projektem Umowy (PU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/I00);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 48 10 20 35 41 0000 5602 02 60 95 84 (konto należy do Urzędu Miejskiego w Korszach z dopiskiem „Wadium - nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa (dokładne określenie nazwy zamówienia) oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Korsze.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. W przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;b) poręczeniach lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie,rozbudowie lub budowie budynku, o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane zawodowe doświadczenie powinien mieć co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, tj.: warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. Doświadczenia w/w podmiotów nie sumuje się.b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone:b) 1. na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej): osobę pełniącą funkcję projektanta, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (we wszystkich branżach w zakresie przedmiotu zamówienia), posiada doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku; posiada doświadczenia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej inwestycji obejmującej budowę sieci uzbrojenia terenu; posiada doświadczenie polegające na pełnieniu nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową w ramach minimum dwóch inwestycji;b) 2. na etapie realizacji robót budowlanych:b) 2.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawyz dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351.) oraz Rozporządzenie MinistraInwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)b) 2.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).b) 2.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającym uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w rozumieniuustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351.) oraz RozporządzenieMinistra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)3. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku wymaganych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób – załącznik nr 6 do SWZ.4. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).5. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach