Przetargi.pl
Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej

Gmina Płoskinia ogłasza przetarg

  • Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 620 8600 , fax. 0-55 620 8602
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoskinia
    Płoskinia 8 8
    14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 620 8600, fax. 0-55 620 8602
    REGON: 00054600600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; Realizacja inwestycji pn. Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej polegającego na; 1. Budowie stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Dąbrowa, działka nr 167/1; 167/2; Budowa SUW dostosowana pod potrzeby technologii uzdatniania wody, dwóch zbiorników retencyjnych V=50 m3, dróg wewnętrznych, ogrodzenia terenu. PODSTAWOWE DANE OBIEKTU; powierzchnia zabudowy - 144,00 m2, powierzchnia użytkowa - 121,67 m2, kubatura - 585 m3, zbiornik retencyjny - 2x50 m3. Wydajność stacji wodociągowej wynosi: Qdmax = 720 m3/d, Qhmax = 61,20 m3/h. 2. Wykonania otworu studziennego nr 3 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. DĄBROWA; Głębokość otworu studziennego 63 mb., wydajność eksploatacyjna ok. 42 m3/h. Po wykonaniu otworu studziennego wykonawca zobowiązany jest do opracowania hydro- geologicznej. 3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej Dąbrowa - Gmina Płoskinia; Domowe przepompownie ścieków szt. 4, kolektor grawitacyjny -30 mb., kolektor ciśnieniowy- 217,3 mb. 4. Sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia; Sieć wodociągowa Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=16,0m; Rurociąg PE100 DN160 SDR17 L=4095,5m; Sieć kanalizacji sanitarnej: kolektor ciśnieniowy PE100 DN110 SDR17 L= 4 363,0m; Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=403,5m; kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41,L=2 228,5m. 5. Przepompownie ścieków sanitarnych dla inwestycji pod nazwą sieć wod-kan Dąbrowa- Płoskinia, Gmina Płoskinia; na działki o numerach geodezyjnych: Obręb Dąbrowa: 247/3, 38/1 - szt. 2. 6. Likwidacji studni wierconych nr 1 i nr 2 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. PŁOSKINIA. 7. Pompownie wody dla inwestycji pod nazwą sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia - Gmina Płoskinia; Wykonanie pompowni wody szt. 4, na działkach o numerach geodezyjnych: Obręb Chruściel: 1/4, Obręb Płoskinia: 37/5, 38/2, Obręb Tolkowiec: 53. 8. Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia; Sieć kanalizacji sanitarnej: Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=237,0m. 9. Sieć wod-kan Gmina Płoskinia; Sieć wodociągowa: Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=11 175,5m; Rurociąg TS DN90 SDR11 L=25,0m. Przepinki przyłączy wodociągowych: szt. 7; rurociąg PE80 DN40 SDR11 L=6,0m szt. 3, rurociąg PE80 DN50 SDR11 L=128,0m szt. 4.Sieć kanalizacji sanitarnej: kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=3 035,2m; kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L=262,0m kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=183,0m. 10. Przepompownie ścieków sanitarnych dla inwestycji pod nazwą Sieć wod-kan Gmina Płoskinia; na działki o numerach geodezyjnych: Obręb Chruściel: 91/3, 177/23, 192. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót. W dokumentacji technicznej Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia ujęte jest wykonanie drogi dojazdowej oraz przyłączy do budynków mieszkalnych - realizacja tego zadania nie jest objęte postępowaniem przetargowym - zakres zgodny z przedmiarem robót. W dokumentacji technicznej Sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia ujęte jest wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych - w postępowaniu przetargowym do wykonania są przyłącza do granicy nieruchomości oraz odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu - zakres zgodny z przedmiarem robót. Realizacja przyłączy kanalizacyjnych ujętych w dokumentacjach Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia i Sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia - zgodnie z załączonymi rysunkami. Zamawiający informuje, iż podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie budowlanym jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert z urządzeniami równoważnymi o parametrach technicznych, eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości; 80 000,00 PLN /słownie; osiemdziesiąt tysięcy zł./. Forma wniesienia wadium - zgodnie z SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić następujące warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia: 1. Spełniają warunki, określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków, nie udokumentowanie spełnienia warunków lub też niewłaściwe udokumentowanie skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, oświadczenia wymagane dla ważności oferty, które oferent winien dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- /dotyczy osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną/ 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym - załącznik Nr 2. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /referencje/ - załącznik Nr 3; - minimum jedno zadanie polegające na budowie Stacji Uzdatniania Wody o wartości min. 900 tys. Brutto, - minimum jedno zadanie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 8,0 km /kolektor+przyłącza/, - minimum jedno zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej o długości min 12,0 km /sieć + przyłącza/, 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; uprawnienia oraz kopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego /uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności; architektoniczno- budowlanej, sieci sanitarnych wod-kan., elektrycznej, geologicznej/- załącznik Nr 4. 12. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć - załącznik nr 5 13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 6. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN. 15. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1 000 000 zł, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 8. 17. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty z punktów 4, 5,6, 7, 8, 9 muszą być złożony przez każdego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach