Przetargi.pl
Budowa studni na SUW w Rzekuniu

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2016-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni na SUW w Rzekuniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch otworów studziennych nr 2A (uzupełniającego) i nr 3A (zastępczego) o głębokościach 80 m każdy oraz likwidacji niesprawnego otworu studziennego nr 3 na terenie gminnego ujęcia wód podziemnych w Rzekuniu. Ponadto zakres zamówienia obejmuje uzbrojenie wykonanych otworów studziennych i włączenie do istniejących instalacji SUW w Rzekuniu. W ramach zamówienia w jego trakcie należy również uzyskać pozwolenie wodnoprawne na wykonanie urządzenia wodnego. Zakres robót obejmuje: a) montaż urządzenia wiertniczego i urządzeń pomocniczych oraz zagospodarowania placu wierceń. Demontaż wiertnicy oraz urządzeń i maszyn pomocniczych oraz likwidacja placu wierceń b) prace wiertnicze-wiercenie i zafiltrowanie 2 otworów studziennych o głębokości końcowej 80m, każdy c) pompowanie d) Inwentaryzacja geodezyjna e) Likwidacja otworu studziennego f) Instalację technologiczną rurociągi tłoczny studnie 2A i 3A g) Instalacja elektryczna h) budowa linii kablowych i) badania i pomiary j) montaż aparatów w rozdzielnicy nN k) automatyka 3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) udzielnie gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 60 lub 72 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę); b) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; c) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; d) przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności; e) wykonania badań wody, f) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; g) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; i) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; j) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; k) po zakończeniu robót, doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; l) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; m) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; n) ewentualne zastosowane nazwy producentów własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równoważny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektu; o) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4. Inne informacje 4.1. Czynności i sytuacje, o których Wykonawca powinien powiadomić dozór geologiczny (dotyczy każdego likwidowanego otworu i każdej wierconej studni): a) dowóz na plac budowy rur wiertniczych; b) lokalizacja-wytyczenie wiercenia-w przypadku zmiany w stosunku do lokalizacji projektowej; c) rozpoczęcie i zakończenie wiercenia oraz likwidacja studni; d) zamiar zmiany kolumny rur wiertniczych; e) nawiercenie warstwy wodonośnej i zakończenie jej przewiercenia; f) odbiór filtra (z obsypką); g) próbne pompowanie: oczyszczające i pomiarowe (początek i zakończenie); f) wszelkie znaczące odstępstwa od projektu- w budowie geol. i konstrukcji otworu awarie wiertnicze;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wiesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371 2012 0007 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp. Uwaga: wadium zostanie uznane w przypadku innych form niż pieniężnej, w przypadku, gdzie zabezpieczenie umożliwi jego zatrzymania we wszystkich sytuacjach, o których mowa w art. 46 ustawy Pzp, zarówno w ustępie 4a, jak i 5 tego przepisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach