Przetargi.pl
Budowa studni głębinowej w Biskupicach Podgórnych - Etap I. Wykonanie odwiertu- realizacja robót geologicznych – II POSTĘPOWANIE.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni głębinowej w Biskupicach Podgórnych - Etap I. Wykonanie odwiertu- realizacja robót geologicznych – II POSTĘPOWANIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie studni głębinowej w miejscowości Biskupice Podgórne, Gmina Kobierzyce – Etap I Wykonanie odwiertu, realizacja robót geologicznych. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową pn.: Projekt robót geologicznych na ujęcie wód podziemnych z utworów trzeciorzędowych (studnia zastępcza nr Iż bis) w miejscowości Biskupice Podgórne stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wskazuje, że uszczegółowieniem ww. dokumentacji jest plik o nazwie OPZ zawierający dodatkowe informacje niezbędne przy wycenie i późniejszej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zadanie obejmuje: a) Likwidację studni wierconej nr I; b) Wiercenie studni; c) Prace laboratoryjne; d) Prace geodezyjne; e) uzyskanie dodatku do istniejącej dokumentacji hydrologicznej zasobowej (w związku z tym, iż przedmiotem prac będzie wykonanie studni zastępczej za otwór Iz, na ujęciu posiadającym ustalone zasoby wód podziemnych, nie jest konieczne wykonywanie nowej dokumentacji hydrologicznej zasobowej). f) opracowanie karty informacyjnej do wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia, jakim jest wykonanie studni głębinowej o gł. powyżej 100m - rozporządzenie RM z 09.11.2010r ws przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (§3.1 pkt 42b); g) opracowanie i złożenie planu ruchu zakładu do OUG we Wrocławiu w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej; h) wykonanie prac terenowych - wykonanie odwiertu studziennego z badaniami i opracowaniem dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej, zasobowej; i) Opracowanie operatu wodno – prawnego; j) Pozyskanie decyzji wodnoprawnej na pobór wody z wykonanego ujęcia głębinowego. 4. Po stronie Wykonawcy leży we własnym zakresie zagospodarowanie wody z pompowania próbnego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Przedsiębiorstwem Wodociągowo – Kanalizacyjnym sp. z o.o. w Kobierzycach. Zakres działania KPWiK realizowanego zadania: nadzór służb eksploatacyjnych, udział w czynnościach odbiorowych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem montażu urządzeń i elementów nawierzchni bezpiecznej, były wykonywane przez osoby tj. pracowników minimum dwóch zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2016.1666 z późn. zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp, 1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach