Przetargi.pl
Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 280 21 50 , fax. 0-63 280 21 69
  • Data zamieszczenia: 2010-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
    ul. 3 Maja 8 8
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 280 21 50, fax. 0-63 280 21 69
    REGON: 31106108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz. 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III ( o pow. działki 2.10,64 ha położonej w Turku przy ul. Konińskiej) stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991r. pod numerem rejestru A - 461/202. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: dokumentacja projektowa ( Załącznik nr 3 do SIWZ ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SIWZ), przedmiar robót ( załącznik nr 5 do SIWZ ) oraz materiały uzupełniające i zamienne (załącznik nr6 do SIWZ) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać także zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na : - uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; - zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy ( zapewnieniu energii elektrycznej, woda i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych) oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; - doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); - zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; - zabezpieczeniu terenu budowy; - zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; - przygotowaniu odbioru wykonanych robót w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót; - wykonaniu niezbędnych badań i prób; - zapewnieniu nadzoru archeologicznego; - wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej: - zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku - przeprowadzeniu wszelkich odbiorów końcowych niezbędnych do wydania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy zł brutto). Szczegółowe informacje na temat sposobu wniesienia wadium zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach