Przetargi.pl
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Kaski dz. nr ewid 292/1, 354, gmina Baranów

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 50 , fax. 46 858 13 68
  • Data zamieszczenia: 2015-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Armii Krajowej 87 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 50, fax. 46 858 13 68
    REGON: 75014783400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Kaski dz. nr ewid 292/1, 354, gmina Baranów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Kaski dz. nr ewid 292/1, 354, gmina Baranów, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w szczególności w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz. 3. Pełen zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej - tzn. wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej. 4. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art.. 632 Kodeksu Cywilnego). W ramach wynagrodzenia Wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SIWZ i załączników do SIWZ tj. m.in. dokumentacji projektowej i STWiORB. 5. Zamawiający przewiduje rozliczenie częściowe za wykonane części robót. Warunki płatności zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek 7. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, przedmiary i STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 9. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w stwiorb. 10. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 10 dni od podpisania umowy z Zamawiającym do przygotowania i przedstawienia projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego 11. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie wymagał uzgodnienia z Zamawiającym oraz jego akceptacji. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie służył m.in. do oceny zgodności wykonywanych przez Wykonawcę robót oraz ustalenia płatności częściowych możliwych do zapłacenia 13. Podane w opisach przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 14. Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysiące złotych. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić, na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. I Oddział w Żyrardowie, Nr rachunku: 29 1240 3350 1111 0000 3549 8920. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-baranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach