Przetargi.pl
Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 482 409 , fax. 896 484 094
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława
    ul. Królowej Jadwigi 30
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 482 409, fax. 896 484 094
    REGON: 51002242628001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_ilawa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynków biurowego i gospodarczego wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Iława, zlokalizowanego przy ulicy Lubawskiej na działce Nr 3078 obręb Smolniki. W obiekcie znajdować się będą między innymi pomieszczenia biurowe, techniczne, magazynowe, archiwa, sekretariat, sala konferencyjna, natomiast przy budynku znajdować się droga wewnętrzna, miejsca postojowe, trawniki, ogrodzenie. Podstawowe parametry techniczne budynku biurowego: a) powierzchnia zabudowy: 780,50 m2, b) powierzchnia całkowita: 1.426,80 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 1.098,70 m2, d) kubatura budynku: 6.364,00 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 2+poddasze nieużytkowe, f) ilość kondygnacji podziemnych: 0 Podstawowe parametry techniczne budynku gospodarczego: a) powierzchnia zabudowy: 199,40 m2, b) powierzchnia całkowita: 398,80 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 336,10 m2, d) kubatura budynku: 966,20 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1+poddasze nieużytkowe, f) ilość kondygnacji podziemnych: 0 1.1 Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, realizowane będą w oparciu o niżej wymienione dokumenty będące integralną częścią SIWZ, tj.: 1.1.1 dokumentacja projektowa, opracowana przez firmę Grupę Inwestycyjną PROJEKT sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie 10-513, przy ulicy Kopernika 36/2, składającą się z następujących opracowań, tj.: a) Projekt Budowlany: Temat opracowania: „Projekt budowlany siedziby Nadleśnictwa Iława z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., c.w.u., gazowa, ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczna, teletechniczna i odgromowa oraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, gazowym, kanalizacji deszczowe, linii kablowej zalicznikowej NN, oświetlenia zewnętrznego. Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Załączniki formalno-prawne: Wypis z MPZP, informacje, warunki techniczne, uzgodnienia, zezwolenia, zgody, Opinia geotechniczna, Informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, Projekt zagospodarowania terenu, Projekt dróg, placów i chodników, Projekt architektury i konstrukcji budynku biurowego, Projekt architektury i konstrukcji budynku gospodarczego, Projekt instalacji wod.-kan., ogrzewania, kotłowni gazowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, Projekt gazowej instalacji podziemnej, Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych. b) Projekt Budowlany: Temat opracowania: „Projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej dla siedziby Nadleśnictwa Iława dz. Nr 32-3078 Smolniki odcinek w drodze wojewódzkiej nr 536 /Iława- Sampława/ - działka drogowa nr 7-76 Iława ul. Lubawska Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30, c) Projekt Wykonawczy: Temat opracowania: „Projekt wykonawczy siedziby Nadleśnictwa Iława branża budowlana, sanitarna, elektryczna”; Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Projekt zagospodarowania terenu: część opisowa: projekt zagospodarowania terenu, część rysunkowa : projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany budynku biurowego: część opisowa - architektura: część rysunkowa - architektura: część opisowa - konstrukcja: część rysunkowa - konstrukcja: Projekt architektoniczno-budowlany budynku gospodarczego: część opisowa - architektura: część rysunkowa - architektura: część opisowa - konstrukcja: część rysunkowa - konstrukcja: Projekty branży sanitarnej: projekt wykonawczy instalacji wod.-kan., ogrzewania, gazowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, projekt wykonawczy przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, projekt wykonawczy gazowej instalacji podziemnej, projekt wykonawczy przyłącza kanalizacji deszczowej. Projekt branży elektrycznej: projekt wykonawczy przyłącza kablowego energetycznego NN, instalacji elektrycznych oświetleniowa podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych i obwodów 3 fazowych, instalacji CCT, LAN oraz nagłośnienia sali konferencyjnej, Projekt branży drogowej: projekt wykonawczy drogi, place i chodniki. d) Projekt świadectwa charakterystyki energetycznej, e) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, f) Budynek biurowy- aranżacja pomieszczeń usytuowanie mebli i wyposażenia, g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Temat opracowania: „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława” Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Branży budowlanej budynku biurowego, Branży budowlanej budynku gospodarczego, Branży sanitarnej, Branży elektrycznej, Branży drogowej. h) Przedmiary robót: Temat opracowania: „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława” Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Roboty budowlane budynku biurowego, Roboty budowlane budynku gospodarczego, Roboty budowlane zagospodarowania terenu- ogrodzenie, Roboty budowlane drogowe, Instalacje sanitarne wewnętrzne- instalacja wodno- kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, kotłowni gazowej, wentylacji i klimatyzacji, oraz gruntowy wymiennik ciepła, Sieci i przyłącza sanitarne – wody i kanalizacji sanitarnej, Sieci i przyłącza sanitarne – gazowej instalacji podziemnej, Sieci i przyłącza sanitarne – kanalizacji deszczowej, Instalacje elektryczne i teletechniczne budynku biurowego wraz z przyłączem energetycznym, sieciami zewnętrznymi i oświetleniem terenu, Instalacje elektryczne i teletechniczne budynku gospodarczego. 1.1.2 Opracowania uzupełniające i inne dokumenty: a) decyzja dotycząca pozwolenia na budowę – Decyzja Starosty Iławskiego Nr 656/2015 z dnia 15.12.2015r., która uprawomocniła się 07.01.2016r.; b) zaświadczenie o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót budowlanych w pasie drogi wojewódzkiej, oraz brak sprzeciwu co do ich wykonania- pismo Warmińsko- Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, znak: IGR-II.7843.3.305.2015 z dnia 14.01.2015; c) postanowienie w sprawie uzgodnienia projektu przyłącza kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej wydane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. Znak ZDW.TD/5330/825-3/2015 z dnia 28.12.2015r. d) Informacje uzupełniające do projektu i przedmiarów. 1.2. Zakres przedmiotowy inwestycji: Zakres przedmiotowy zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, w zakresie budowy nowych budynków na potrzeby Nadleśnictwa Iława, zlokalizowanych przy ulicy Lubawskiej w Iławie, składających się z niżej wymienionych elementów. 1) Przygotowanie terenu budowy wraz z budową przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii elektrycznej, gazu, gruntowego powietrznego wymiennika ciepła. 2) Budowa budynku biurowego i budynku gospodarczego. W budynku biurowym założono rozgraniczenie funkcji użytkowej, budynek został podzielony na część ogólną z blokiem Sali konferencyjnej oraz część kancelarii leśnictw z niezależnym dostępem z zewnątrz. W zakresie komunikacji pionowej przewidziano dwie klatki schodowe, dostęp do piętra dla niepełnosprawnych za pomocą schodołazu. Poddasze nieużytkowe. W budynku gospodarczym zlokalizowane są pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenie agregatu prądotwórczego i magazynek materiałów edukacyjnych, poddasze nieużytkowe. 3) Budowa instalacji wewnętrznych w obiekcie w zakresie: a) instalacji sanitarnej, składającej się z: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji sanitarnej skroplin z klimatyzatorów, instalacji wodociągowej, instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania, instalacji ciepła technologicznego, instalacji gazowej, wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji; b) technologii kotłowni gazowej, usytuowanej na parterze budynku, zapewniającej ciepło dla potrzeb centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, ciepłej wody użytkowej oraz wentylacji (kocioł gazowy z automatyką pogodową); c) instalacji elektrycznej, obejmującej instalację: oświetlenia: podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, oświetlenia terenu wokół budynku, gniazd wtykowych: ogólnego przeznaczenia oraz gniazd komputerowych, obwodów rozdzielczych (WLZ), zasilania urządzeń technicznych: wentylacji, klimatyzacji, serwerowni, słaboprądowych, zasilania UPS, uziemiającą i odgromową, d) instalacji niskoprądowej, składającej się z systemów: telewizji dozorowej CCTV, telewizji naziemnej, sieci LAN, nagłośnienia sali konferencyjnej, sygnalizacji włamania i napadu, e) instalacji teleinformatycznej, w zakresie okablowania strukturalnego kategorii 6. 4. Zagospodarowanie terenu i budowa obiektów pomocniczych, w zakresie: a) wykonania ogrodzenia, montażu bramy wjazdowej, bramy bocznej i 2 furtek, b) budowy dróg wewnętrznych w celu zapewnienia wjazdu na teren siedziby nadleśnictwa oraz połączenia z miejscami parkingowymi, c) budowy chodników, podestów i tarasu, d) wykonania nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, e) wykonania nawierzchni utwardzonej płytami betonowymi ażurowymi, f) budowy 50 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. g) budowy miejsca postojowego dla autobusu, h) wykonania oświetlenia terenu lampami parkowymi, i) montażu elementów małej architektury, j) masztów na flagi, k) stojaków na rowery. 1.3 Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 1.4 Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 1.5 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 1.6 W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 1.7 Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.). 1.8 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, w związku z czym Zamawiający wymaga kompleksowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 1.9 Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: ilawa@olsztyn.lasy.gov.pl 1.10 Podwykonawstwo: Stosownie do postanowień art. 36a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: robót konstrukcyjno-budowlanych, określonych w projekcie wykonawczym w częściach robót Architektura i Konstrukcja, jednakże obowiązek ten nie obejmuje robót ziemnych, robót murarskich z cegieł silikatowych, konstrukcji więźby dachowej, szlicht cementowych posadzek, robót tynkarskich, systemowych sufitów podwieszanych, systemowych ścianek WC, oznakowania tabliczkami informacyjnymi, stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, bram garażowych, ogrodzenia, regałów przesuwanych w archiwum zakładowym. W ww. zakresie oraz pozostałym Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane dostawy i roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.11 Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące następujące czynności, tj.: prace w zakresie robót ziemnych wznoszenia fundamentów, izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termiczne; prace w zakresie robót murarskich, betoniarskich i żelbetowych; prace w zakresie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; prace w zakresie robót elewacyjnych i okładzinowych. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w przedmiotowym postępowaniu od Wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wymaganego wadium ustala się na kwotę 90 000,00 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PeKaO SA nr rachunku: 94 1240 1604 1111 0000 1377 6152 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą”. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, opracowany w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót z zachowaniem przyjętej numeracji, pozycji i podziału na poszczególne działy. W przypadku, gdy określone pozycje przedstawione zostały w kosztorysie Wykonawcy pod innymi numerami, Wykonawca w tym zakresie powinien przedstawić odpowiednie informacje lub oznaczenia. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. 4. Fakultatywnie, dowód wpłaty wadium, jeżeli jest ono wnoszone w formie pieniądza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach