Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsiach: Nowy Krasnosielc, Łazy, Nadleśnictwo Parciaki, Grądy, Sulicha, Krasnosielc Leśny, Budy Prywatne, Amelin, Pieczyska, Niesułowo, Pach, Ruzieck, przysiółek Przyłaje, oraz stacji uzdatniania wody w miejscowości Amelin.

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsiach: Nowy Krasnosielc, Łazy, Nadleśnictwo Parciaki, Grądy, Sulicha, Krasnosielc Leśny, Budy Prywatne, Amelin, Pieczyska, Niesułowo, Pach, Ruzieck, przysiółek Przyłaje, oraz stacji uzdatniania wody w miejscowości Amelin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PCV, kielichowych z wtopioną uszczelką gumową, łączonych na wcisk, rury lite SN 8: ? 110mm - 31488,5 mb ? 90 mm - 5247,0 mb Razem - 36.735,5 mb 2. Budowa przyłączy wodociągowych z rur PE z włączeniem do inst. wewnętrznej: ? 40 mm - 5493,5 mb ? 50 mm - 664 mb ? 63 mm - 35 mb Rury ochronne ? 100mm - 75 mb Rury ochronne stalowe ? 50mm - 19,5 mb ? 150mm - 26,5 mb ? 200mm - 8,5 mb Razem - 6.192,5 mb (208 szt. przyłączy) - 75 mb - rura ochronna ? 100mm - 54,5 mb - rura stal. ocynkowana ? 50mm - ?200mm 3. Uzbrojenie sieci wodociągowej: Hydranty ? 80 - 189 kpl., Zasuwy ? 80 - 16 kpl., Zasuwy ? 100 - 84 kpl., Wodomierze ? 40 - 208 kpl., 4. Stacja uzdatniania wody w miejscowości Amelin. - roboty przygotowawcze i roboty ziemne pod budynek stacji uzdatniania wody, - wykonanie ław fundamentowych prostokątnych, żelbetowych, szerokości od 0,8 do 1,3 m - ręczne układanie betonu - 19,51m3, - budowa ścian warstwowych budynku jednokondygnacyjnego o wysokości ponad 4,5 m, grubości 41 cm z bloczków betonu komórkowego 49x24x24 cm + styropian/wełna mineralna 5 cm + płytki z betonu komórkowego - 171,75m2, - budowa ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych grubości 12 cm - 11,57m2, - wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwową - 127,46 m2, - roboty wykończeniowe, murarskie, wewnętrzne i zewnętrzne, - wykonanie ogrodzenia z siatki wys. 1,5 m na słupkach z rur o średnicy 76/3,5 mm o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole - 117,62 m, - utwardzenie jezdni i chodników kostką kamienna, rzędową o wysokości 16 cm na podsypce istniejącej - kostka brukowa - 226,04m2, - wykonanie ław fundamentowych pod zbiornik, - montaż zewnętrznego zbiornika na wodę zimną o pojemności V=150m3, - montaż zestawu hydroforowego, - wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej odwadniającej zbiornik i pomieszczenie hydroforni, - montaż instalacji elektrycznej, - montaż armatury stacji uzdatniania wody, - włączenie stacji uzdatniania wody do istniejącej sieci wodociągowej 5. Usługi towarzyszące: Obsługa geodezyjna inwestycji, Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. Pełen zakres zamówienia obejmuje przedmiar robót. Po wykonaniu robót wykonawca na własny koszt doprowadzi teren budowy do stanu pierwotnego. Wykonawca na własny koszt wykona badania wody, pomiary wydajności hydrantów, uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia do prowadzenia robót w pasie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 47 500 zł (słownie złotych: czterdzieści siedem tysięcy pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c. zamawiający unieważnił przetarg. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej po 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, o wartości 2 000 000 mln zł. brutto każda dla budowy sieci wodociągowej z przyłączami, oraz o wartości 700 000 tys. brutto każda dla budowy stacji uzdatniania wody, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4 wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, technicznym i finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia, 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ formularz ofertowy (wg załączonego druku) - załącznik nr 1. 2/ zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub zwolnieniu, odroczeniu, rozłożeniu na raty, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (załącznik nr 2), 6/ wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia. (załącznik nr 3). 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca zrealizował co najmniej po 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, o wartości 2 000 000 mln zł. brutto każda dla budowy sieci wodociągowej z przyłączami, oraz o wartości 700 000 tys. brutto każda dla budowy stacji uzdatniania wody, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4), 8/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z potwierdzeniem kwalifikacji osób bezpośrednio związanych z realizacją zadania wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień budowlanych, oraz kopią dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. (załącznik 5), 9/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10/ dowód wniesienia (wpłacenia) wadium, 11/ kosztorys ofertowy wg cen jednostkowych za poszczególne czynności. Oferent poda wartość netto i brutto oraz wartość całego zadania. W kalkulowanej cenie na wykonanie ww. robót należy przewidzieć wszystkie koszty zawarte w części opisowej zamówienia, przedmiarze robót oraz nie ujęte w dokumentacji przetargowej, a niezbędne do poniesienia ze względu na technologię robót i warunki terenowe, 12/ wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13/ wykonawca dołączy informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert. 1. Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach