Przetargi.pl
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dulsk” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dulsk oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radomin”

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87404 Radomin, Radomin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 837 522
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin
    87404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 837 522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dulsk” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dulsk oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radomin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej Dz. 110 mm z rur PVC oraz przyłącza wodociągowego do działki nr 347/3 w Dulsku. Projektowana sieć wodociągowa będzie włączona do istniejącej sieci wodociągowej Dz. 110 mm zlokalizowanej na działce nr 70/7 w węźle W1, wykopem otwartym zlokalizowanym w pasie pól uprawnych, pod drogami gminnymi do węzła W2 i W3 i węzła W4. Uzbrojeniem projektowanej sieci wodociągowej są zasuwy i hydranty pożarowe nadziemne DN 80mm. Przedmiot zamówienia obejmuje: wytyczenie trasy i pasa montażowego oznakowanie i organizacja ruchu roboty rozbiórkowe nawierzchni roboty ziemne zabezpieczenie wykopów roboty montażowe roboty odtworzeniowe ziemne roboty odtworzeniowe nawierzchni Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, projekt oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jako materiał do obliczenia ceny oferty i zestawienia rzeczowo-finansowego (zestawienie wg wzoru jak w załączniku nr 1). Sporządzone przez wykonawcę i załączone do oferty zestawienie rzeczowo-finansowe stanowi dokument do rozliczenia zadania współfinansowanego w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik robót. Dziennik powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez zamawiającego. Ze względu na łatwiejszy serwis nie dopuszcza się urządzeń dostarczanych przez różnych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach