Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w Drzewocinach.

Gmina Dłutów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, ul. Główna 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6340521 , fax. 044 6340521
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
    ul. Główna 11 11
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 044 6340521, fax. 044 6340521
    REGON: 59064796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w Drzewocinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Drzewociny na odcinku ok. 4729,26m zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zakres prac obejmuje w szczególności: - budowę odcinka sieci wodociągowej Ć 110 PVC o długości L= 752,61 m, budowę odcinka sieci wodociągowej Ć 90 PVC o długości L=752,61 m, Ć 80 żeliwo kołnierzowe (odgałęzienia do hydrantów) o długości L= 40,68 m, - wykonanie hydrantów ppoż.podziemnych HP80 (z podwójnym zamknięciem) - 38szt., - wybudowanie studni Ć1200mm z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym. 2. Szczegółowy zakres robót, przedmiot umowy określa: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. CPV- 45.23.13.00-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.z 2007 r., Nr 223, poz.1655, z późń.zm. tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć niżej wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655, z późń.zm.) (załącznik nr 2 do specyfikacji), - wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji), - wykaz wykonanych robót budowlanychw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do specyfikacji). - kosztorys ofertowy. - wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (załącznik nr 5 do specyfikacji). 2. Wymagane dokumenty winny być dołączone do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dlutow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach