Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej PCV Dz 110 Jaciążek - Łęgi - Stary Podoś

Gminy Płoniawy-Bramura ogłasza przetarg

  • Adres: 06-210 Płoniawy, Płoniawy-Bramura 83A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7178061 , fax. 029 7178043
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminy Płoniawy-Bramura
    Płoniawy-Bramura 83A 83A
    06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie
    tel. 029 7178061, fax. 029 7178043
    REGON: 00054165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej PCV Dz 110 Jaciążek - Łęgi - Stary Podoś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączem. Niniejsza specyfikacja związana jest z wykonaniem n/w robót: - Budowa sieci wodociągowej z rur PCV Dz 110 - Budowa sieci wodociągowej z rur PE Dz 110 - Montaż hydrantów nadziemnych Dn 80 mm Zakres rzeczowy rurociąg z rur PCV kielichowych łączonych na uszczelkę Dz 110/5,3 PN10 -6202,00 m. rurociąg z rur PE Dz 110/6,6 PN10 SDR 17 PE100 -150,00 m. zasuwy kołnierzowe z obudową i skrzynką uliczną Dn10 -19 kpl. hydrant nadziemny Dn 80 h = 1,80 m na odgałęzieniu i kolanie stopowym - 23 szt. Horyzontalny przewiert sterowany z rur PE Dz 250/14,8 PN 10 SDR 17 PE100 -145.00 m. Rury ochronne stalowe Dn 273/7,0 -przewiert 59.00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 3.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.2 Muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3.3 Muszą udowodnić, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającymi wykonanie zamówienia, t.j.: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 PLN; b) w ciągu trzech ostatnich lat, średni roczny przychód ze sprzedaży w kwocie min. 0.5 mln. PLN 3.4 Muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż dysponują osobami w ilości i o następującym doświadczeniu oraz kwalifikacjach: - kierownik budowy (robót) i majstrowie robót - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy (majstra) i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.4 Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat (w latach 2006 - 2009 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej średnio rocznie minimum 8 km. 3.5 Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym). 3.6 Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z zał. Nr 1 do rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 12.11.1992 r. poz.485 oraz projektem organizacji ruchu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 4.2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy o zamówieniach publicznych oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: 4.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 4.4. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg zał. Nr 2 do formularza oferty. 4.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wg zał. Nr 3 do formularza oferty Typ i charakterystyka sprzętu Wymagana liczba jednostek 1. Koparki 3 szt. 2. spycharki 2 szt. 3. maszyna do wierceń 1 szt. 4.7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (w latach 2005 - 2008 r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na ulepszaniu nawierzchni żwirowych przez potrójne lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. Nr 4 do formularza oferty ); 4.8. Dane dotyczące podwykonawców - Podwykonawca powinien złożyć stosowne dokumenty potwierdzające uprawnienia i w celu potwierdzenia doświadczenia powinien wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat (w latach 2006 - 2009 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, wykonali roboty geodezyjne na kwotę min 100 tyś zł. 4.9. Oświadczenie że Oferent posiada lub ma dostęp do laboratorium, gdzie będzie mógł dokonać badań materiałów drogowych przewidzianych do wbudowania w trakcie budowy. 4.10. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót - załącznik własny do formularza oferty 4.11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 PLN. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4. i 4.6. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4. i 4.6. lub pkt 4.5. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach