Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Żabia Wola w latach 2014-2015

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Żabia Wola w latach 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w latach 2014-2015 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. Zadanie będzie współfinansowane w ramach pomocy finansowanej z działania 321 podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 1. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe 2. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót (z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej i nie określają rozmiaru rzeczowego). 3. Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem i warunkami geologicznymi oraz przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki do wykonywania robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. 4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w SIWZ, STWiOR, decyzjami pozwolenia na budowę, pozwoleniem wodno prawnym, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, decyzjami zarządców dróg, uzgodnieniami Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie, w porozumieniu z Rejonem Energetycznym Żyrardów oraz w uzgodnieniu z eksploratorem sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, Polska Spółka Gazownictwa, operatorem sieci telekomunikacyjnej. 2) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej, 3) wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób funkcyjnych budowy, 4) zorganizowania placu budowy, jego zagospodarowania oraz zabezpieczenia terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny Wykonawcy, 5) urządzenia i oznakowania placu budowy oraz utrzymywania oznakowania w stanie należytym przez cały okres budowy, 6) prowadzenia i planowania prac na terenie placu budowy w taki sposób, aby zapewnić całkowite bezpieczeństwo, usunięcie niezbędnych zakrzyczeń 7) zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń, p. poz. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej, 8) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym wytyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci, oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych, 9) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla dróg, w których prowadzone będą prace dotyczące budowy sieci wodociągowej ( na budowę sieci kanalizacyjnej Zamawiający posiada zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu ) i uzgodnić w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grodzisku Mazowieckim, 10) zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi negatywnymi zdarzeniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu, 11) uzyskania decyzji zgody na zajecie pasów dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowej nr 50 i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu (za zajęcie dróg gminnych nie będą naliczane opłaty), zawiadomienia z tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli dróg prywatnych o planowanych robotach i uzgodnieniu zajęcia i odtworzenia pasów dróg. Ponadto zawiadomienia z tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli gruntów przez które projektowana jest lokalizacja sieci wodociągowej. 12) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę, w tym w przypadku uszkodzenia geodezyjnych oznaczeń granicznych ich geodezyjne odtworzenie. 13) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów, 14) wykonania prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, 15) bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych zdarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót, 16) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, niezbędny do ich usunięcia, 17) nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych, w uzgodnieniu z Nadzorem Inwestorskim, 18) likwidacji placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, 19) utylizacji lub przekazania uprawnionemu podmiotowi do utylizacji odpadów powstałych podczas wykonywania robót budowlanych, 20) wykonania próby szczelności i innych technicznych odbiorów wymaganych przez Inspektora Nadzoru 21) wykonanie przeglądu kamerą kanału sanitarnego w obecności Inspektora nadzoru, kierownika budowy, przedstawicieli Zamawiającego i sporządzenie raportu określającego odbiór techniczny kanału 22) przekazania protokołem odbioru końcowego Zamawiającemu przedmiotu umowy w dniu odbioru końcowego. Przekazanie dokumentacji odbiorowej w tym badania wody na siedem dni przed terminem odbioru 23) zdjęcia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, zagęszczenia zasypki wykopów w miejscu budowanej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zaprojektowanej w drogach, a następnie ponownego ułożenia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, a w razie konieczności dowiezienia kruszywa niezbędnego do właściwego zagęszczenia nawierzchni drogi, 24) wykonania robót zgodnie z decyzjami lokalizacyjnymi zarządców dróg i uzgodnieniami z właścicielami dróg prywatnych i gruntów prywatnych . 25) częściowej wymiany gruntu, jeżeli zajdzie taka potrzeba (wg wskazań, zaleceń inspektor nadzoru), 26) zabezpieczenia wszelkich kolizji z siecią gazową, energetyczną oraz telefoniczną w ramach przedmiotowej umowy 27) uzyskania odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym lub wykonanie przebudowy urządzenia w niezbędnym zakresie , 28) współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, na każdym etapie realizacji inwestycji a szczególnie w przypadku dokonywania wcinek w istniejącą sieć wodociągową i kanalizacyjną 29) Wykonanie wcinki sieci kanalizacyjnej w ulicy Nowej z ulicą Gałązki należy uzgodnić z gwarantem sieci kanalizacyjnej 30) naprawienia zainwentaryzowanych i niezainwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 31) dokonania, przed przystąpieniem do robót, powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót, wyegzekwowania od właścicieli sieci oznaczenia wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z w/w czynnościami, 32) pokrycia kosztów przełożenia kolidujących lub naprawy uszkodzonych w trakcie robót instalacji urządzeń podziemnych oraz pokrycia kosztów nadzoru i odbioru ich wykonania, 33) uzyskania wymaganych odbiorów i uzgodnień w zakresie przywrócenia dróg i terenów do stanu pierwotnego, 34) przekazania przez wykonawcę i przyjęcie wybudowanych obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych bez wad przez Zamawiającego i eksploatatora sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 35) poniesienia wszelkich kosztów dotyczących odbiorów i badania wody wykonanych podczas budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej 36) wykonania pompowania oczyszczającego i pomiarowego z maksymalną wydajnością, na sieci wodociągowej 37) wykonaniu przez akredytowane laboratorium na zlecenie Wykonawcy badania, jakości wody, (bakteriobójczych i fizykochemicznych analiz wody i uzyskanie pozytywnych wyników), 38) dokonania wycinki kolidujących zakrzaczeń i usunięcia korzeni. 39) przedłożenia dokumentów niezbędnych do rozliczenia zadania przez jednostkę współfinansujące min kosztorys powykonawczy wg wskazań Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 17000,00 złotych (słownie : siedemnaście tysięcy 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku: 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Żabia Wola w latach 2014-2015 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy P.z.p. lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach