Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DO CELÓW BYTOWO -GOSPODARCZYCH I PRZECIWPOŻAROWYCH W KRAPKOWICACH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21364.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 40 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 40, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DO CELÓW BYTOWO -GOSPODARCZYCH I PRZECIWPOŻAROWYCH W KRAPKOWICACH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21364.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zadania należy zrealizować wszystkie roboty budowlano - montażowe związane z budową sieci wodociągowej, w tym wykonać nowe, rozdzielone układy wodociągowe służące potrzebom bytowo - gospodarczym oraz przeciwpożarowym w kompleksie. Realizacja robót w oparciu o dokonane zgłoszenie wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim. 2. STAN ISTNIEJĄCY i PROJEKTOWANY. Woda dla potrzeb kompleksu dostarczana jest z własnego ujęcia, składającego się z dwóch studni głębinowych wierconych, z których woda tłoczona jest na stację uzdatnia wody i magazynowa w 2 komorowym zbiorniku terenowym o łącznej pojemności 600 m3. Uzdatniana woda podawana jest do sieci poprzez urządzenia hydroforowe. Z uwagi na małe rozbiory pitno - gospodarcze woda w zbiorniku podlega procesowi stagnacji a jej jakość ulega pogorszeniu. Istniejąca infrastruktura wodociągowa wybudowana z rur żeliwnych i częściowo z rur stalowych ocynkowanych, po ponad 70 latach eksploatacji wykazuje duży stopień awaryjności i niesprawności uzbrojenia. Ponadto, na skutek wieloletniego odkładania się osadów na ściankach przewodów żeliwnych znacznemu zmniejszeniu uległy przekroje rur. Systematycznie wykonywane przeglądy hydrantów sygnalizują zbyt niskie ciśnienie wody w stosunku do wymaganego. W celu dostawy wody pitno - gospodarczej o odpowiedniej jakości, w wymaganej ilości i pod pożądanym ciśnieniem oraz właściwego zabezpieczenia kompleksu pod względem ppoż., projektowaną sieć rozdzielono na dwa układy: - układ sieci wodociągowej do celów bytowo - gospodarczej na terenie administracyjnym, - układ sieci wodociągowej do celów ppoż. na terenie administracyjnym i technicznym. Zamierzenie podzielono na dwa etapy. Pierwszy obejmuje roboty dotyczące budowy sieci wodociągowej pitnej i ppoż. w części administracyjnej kompleksu i stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, natomiast w drugim etapie wykonane będą zarówno roboty związane z budową sieci ppoż. na terenie technicznym, jak i prace remontowe w hydroforni mające na celu przystosowanie instalacji do nowego układu sieciowego, zabudowanie zestawów do podnoszenia ciśnienia oraz montaż wodomierzy na instalacji wewnętrznej w budynkach w części administracyjnej. Uruchomienie infrastruktury wodociągowej i przekazanie do eksploatacji nastąpi po realizacji robót objętych pierwszym i drugim etapem. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy. Dokumentacja o nw. numerach jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy. 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Administratora 4 WOG w Gliwicach i Użytkownika kompleksu Skład Krapkowice JW 4229.Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Organizacja terenu budowy oraz obowiązki Wykonawcy robót w tymże zakresie zostały opisane w projekcie umowy w dziale Obowiązki Wykonawcy, stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.1.2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci. Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom należy przekazać do 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Krapkowicach. Wykonawca jest zobowiązany zlecić, na własny koszt, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego, celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego. Zadanie nie wymaga usunięcia drzew. 3.1.3. Warunki realizacji robót. A. Wykonawca powinien dostarczyć Dowódcy JW 4229 oraz Kierownikowi Składu Krapkowice JW 4229 wykaz pracowników realizujących prace przy budowie sieci wodociągowej w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy wraz z przypisanymi do nich kierowcami, w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. B.O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał ww. strony co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. C. Wejście wyjście i wjazd wyjazd na teren z terenu kompleksu budowy odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. D. Pojazdy zaopatrujące budowę, nie będące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren kompleksu na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie kierownik budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. E. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy JW 4229 propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy JW 4229 o ich zmianę. F. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie kompleksu bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. G. Przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Dz. Urzędowy MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6. H. Na terenie kompleksu obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. I. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. 3.2. Zakres robót. 3.2.1. Wykonać wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i montażowe konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia. Podstawowy zakres robót do wykonania wg trasy, długości, średnic, materiałów i technologii robót w projekcie wykonawczym: A. budowa sieci wodociągowej bytowo - gospodarczej wraz z przyłączami wodociągowymi do wytypowanych budynków 40-90, l 1 419,5 mb z rur trójwarstwowych typu TS i montażem niezbędnego uzbrojenia, B. budowa sieci wodociągowej przeciwpożarowej z rur trójwarstwowych typu TS wraz z podejściami do hydrantów nadziemnych śr. 80 z rur żeliwnych śr. 80 225, l 2 013,5 mb i montażem niezbędnego uzbrojenia, C. wpięcie przyłączy wodociągowych do instalacji wewnętrznej budynków i zakończenie zaworami odcinającymi, D. układanie rurociągów metodą bezwykopową w technologii horyzontalnego przecisku sterowanego oraz częściowo w wykopie otwartym, E. oznakowanie w terenie uzbrojenia wodociągowego, F. zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, G. stosowne płukania, próby szczelności oraz dezynfekcje rurociągów, H. obsługa geodezyjna w zakresie wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 3.2.2. W związku z wyprzedzająco wykonywanymi robotami dotyczącymi budowy odcinków wodociągowych, kolidującymi z aktualnie realizowanym remontem nawierzchni utwardzonych, w ofertowaniu należy pominąć zakres robót ujęty w dokumentacji projektowej dla zadania 21364 wg zestawienia - na stronie Zamawiającego. Schemat graficzny ww. odcinków wodociągowych zostanie przekazany Wykonawcy robót po podpisaniu umowy. 4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. Ustalić z 4 WOG w Gliwicach - SOI w Krapkowicach i JW 4229 - Skład Krapkowice warunki etapy w zakresie prowadzenia robót dla ułatwienia realizacji i stworzenia możliwie najmniej kolizyjnej relacji wykonawstwa z bieżącymi zadaniami na terenie kompleksu. 4.1. Warunki wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w projekcie wykonawczym. Zarówno przepisy o ochronie przyrody art. 82. 1 w brzmieniu: Prace Ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom, jak i przepisy Ustawy prawo budowlane rozdz. 3. art. 22 określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót. 4.2. Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne. Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Ponadto, propozycja zmian będzie wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych, stanowiący załącznik do SIWZ. 4.3. Podstawowe zadania Oferenta Wykonawcy robót przy sporządzaniu oferty. Z uwagi na przyjęty system wynagrodzenia ryczałtowego, Oferent winien dokładnie zapoznać się z przedmiotem zamówienia i w ramach tego zaleca się dokonanie wizji lokalnej oraz szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową, dokonać wyceny poszczególnych rodzajów robót we wszystkich branżach. Całość robót ująć w tabeli elementów scalonych, która to będzie podstawą do wynagrodzenia za roboty. Wynagrodzenie sumaryczne winno składać się na całość kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową w tym także usługi takie jak: koszty składowania, koszty utylizacji, kompleksowa obsługa geodezyjna, itp. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu umowy i Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie trwania umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu umowy jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub sygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będą przysługiwać względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 4.4. Załączony przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie może być jedyną podstawą wyceny robót z wynagrodzeniem ryczałtowym. 4.5. Roboty są objęte stawką VAT określoną wg odrębnych przepisów. 4.6. Odbiór końcowy. Dla celów odbioru końcowego projekt wykonawczy autoryzować przez kierownika budowy kierowników robót i inspektorów nadzoru. Projekt powykonawczy obejmujący w swoim zakresie urządzenia przeciwpożarowe tj. urządzenia służące do wykrywania alarmów pożarowych, hydranty wewnętrzne i zewnętrzne, oddymianie, klapy ppoż. w ciągach wentylacyjnych, instalację oświetlenia ewakuacyjnego itp., uzgodnić na piśmie z rzeczoznawcą ppoż., zgodnie z par. 3 ustęp 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719. Przytoczone w opracowaniach projektowych nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. W przypadku zastosowania urządzenia równoważnego Wykonawca załączy do oferty parametry techniczne tego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego: - dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej rysunki w formacie DWG, opisy tekstowe w formacie .PDF, - wykazu środków trwałych w wersji papierowej oraz elektronicznej tabela w formacie.xls, Szczegółowe warunki odbioru końcowego określa projekt umowy w dziale Odbiór Końcowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 4.7. Wizja lokalna. Zamawiający zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie kompleksu. W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego poda termin wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji jest zalecane. W terminie do 10 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania należy pisemnie zgłosić przedstawiciela Oferenta do RZI we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Oferenta, serię i numer dowodu osobistego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 38 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 28.08.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy; nazwę i adres beneficjenta; nazwę i adres gwaranta poręczyciela; nazwa zadania, na które składane jest wadium; kwotę; termin ważności; wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp.Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 28.08.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na budowę sieci wodociągowej do celów bytowo gospodarczych i ppoż. w Krapkowicach. 5.Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach