Przetargi.pl
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
    REGON: 09235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Czersk. CZĘŚĆ I: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ul. Elizy Orzeszkowej w Rytlu. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek, b) sieć wodociągową wraz z przyłączami do granicy działek. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym. 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. (przed rozpoczęciem robót sporządzi dokumentację fotograficzną nawierzchni drogi). 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. CZĘŚĆ II: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ul. Długiej w Czersku - etap I. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami, b) sieć wodociągową wraz z przyłączami. 2. Zakres obejmuje włączenie do sieci wod.-kan. w ul. Tucholskiej, (droga wojewódzka nr 237 / do W73/W17 w przypadku wod. i do S21/S68 w przypadku kan.), 3. Na odcinku określonym na rys. nr S1 (i na profilach sieci kanalizacyjnej) należy wykonać częściowe podniesienie terenu (w celu osiągnięcia minimalnego przykrycia nad kanałem grawitacyjnym). Na odcinku sieci kanalizacyjnej narażonym na przemarzanie ocieplić rurociąg warstwą 15 cm keramzytu usypaną nad obsypką o szerokości 0,8 m. Na odcinku, gdzie sieć kanalizacyjna posiada przykrycie równe/mniejsze niż 1 m należy wykonać ułożenie nawierzchni o szerokości 4,0 z płyt YOMB w celu odciążenia rurociągu. Przykanaliki o przykryciu równym mniejszym niż 1 m należy zabezpieczyć płytami YOMB na szerokość 1 płyty. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 5. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym i na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym, m.in. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku. 6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego zgodnie z warunkami zarządców dróg. Przed rozpoczęciem robót sporządzi dokumentację fotograficzną nawierzchni drogi. 7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. CZĘŚĆ III: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ul. Sosnowej, Modrzewiowej i Bukowej w Czersku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami do granicy działek, b) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej, c) sieć wodociągową wraz z przyłączami do granicy działek. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym i na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym. 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego zgodnie z warunkami zarządców dróg. Przed rozpoczęciem robót sporządzi dokumentację fotograficzną nawierzchni drogi. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. CZĘŚĆ IV: Budowa sieci kanalizacyjnej w Złym Mięsie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami do granicy działek. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym i na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym. 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego zgodnie z warunkami zarządców dróg. Przed rozpoczęciem robót sporządzi dokumentację fotograficzną nawierzchni drogi. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. CZĘŚĆ V: Budowa sieci wodociągowej w Będźmierowicach - etap III. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sieć wodociągową wraz z przyłączami do granicy działek, b) przejście pod torami kolejowymi dz. nr 88 obr. Złotowo w km 52,0-52,1 i dz. nr 119 obr. Będźmierowice w km 51,1-51,2, c) stację podnoszenia ciśnienia na dz. nr 102. 2. Wykonawca wykona wszystkie prace związane z układaniem sieci wodociągowej metodą przewiertów sterowanych. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 4. Wykonawca uzgodni z PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdyni zasady i terminy prowadzenia robót w pasie kolejowym. Gmina posiada podpisaną umowę na udostępnienie terenu na czas wykonania inwestycji. 5. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym i na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym, m.in. Powiat Chojnicki. 6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego zgodnie z warunkami zarządców dróg. Przed rozpoczęciem robót sporządzi dokumentację fotograficzną nawierzchni drogi. 7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.1. Część 1: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 1.2. Część 2: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na cz. 2. 1.3. Część 3: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na cz. 3. 1.4. Część 4: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na cz. 4. 1.5. Część 5: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć u Pani Wioletty Rostankowskiej - pełnomocnika burmistrza ds. zamówień publicznych - pok. nr 52 albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie. 7. W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Przypadki, w których Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego: 10.1. odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 10.2. niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach