Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów. Etap II - dokończenie

Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-210 Milanów, ul. Kościelna 11a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 083 3567002
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
    ul. Kościelna 11a 11a
    21-210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 083 3567002 w. 37, fax. 083 3567002
    REGON: 00053796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów. Etap II - dokończenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów. Etap II-dokończenie. Roboty obejmują dokończenie rozpoczętej budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów. Pierwotnie wybrany wykonawca przerwał wykonywanie zadania. Przedmiotem przetargu jest dokończenie budowy i uruchomienie całości (części już wykonanej oraz części objętej niniejszym postępowaniem przetargowym) w tym przeprowadzenie wszelkich koniecznych prób i sprawdzeń, wykonanie ewentualnych poprawek, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej całości. Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej wraz z rysunkami z inwentaryzacją prac już wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę (rysunki w Załączniku Nr 12 do SIWZ dokumentacja projektowa) oraz wyniki zagęszczenia i uziarnienia prac już wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę (w Załączniku Nr 12 do SIWZ dokumentacja projektowa) wraz z wykresami kamerowania prac już wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę (w Załączniku Nr 12 do SIWZ dokumentacja projektowa) stanowiące załączniki do SIWZ. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić Zamawiający. Przy ocenie równoważności oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości korzystania z opinii powołanych przez siebie rzeczoznawców. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 1)Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętej budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów składająca się z: - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV200mm - 724,0 mb - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV160mm - 327,5 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 90mm - 31,5 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 63mm - 159,0 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 50mm - 910,0mb - przepompowni ścieków ozn. P3 i P4 - 2kpl. - przepompowni przydomowych - 35kpl. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzi ścieki bytowo - gospodarcze z budynków mieszkalnych - 113 przyłączy. 2)Wymagania dodatkowe rozwiązań materiałowych i wykonania: 2.1Przewody (sieć i przyłącza) Przewody zbiorcze kanalizacji grawitacyjnej oraz przyłącza kanalizacyjne wykonać z rur kanalizacyjnych o następujących parametrach: -Rury PVC lite klasy S o sztywności minimum SN8 typ WK z uszczelka montowaną automatycznie w fazie produkcji. Uszczelka składa się z: pierścienia uszczelniającego wykonanego z elastomeru pierścienia mocującego wykonanego z PP wzmocnionego włóknem szklanym Rury i kształtki powinny, uniemożliwiać wyjęcie uszczelki z wydłużonego kielicha (zapobiega to dostaniu się zanieczyszczeń pod uszczelkę oraz gwarantuje szczelność połączenia na eksfiltrację ścieków i infiltrację wód gruntowych). Rury od wewnątrz powinny mieć znakowanie (średnica, klasa, sztywność, itp.) w celu identyfikacji podczas inspekcji telewizyjnej. Przewody tłoczne należy wykonać z rur o następujących parametrach: Rura PE HD 100 SDR 17 - Stosować rury lite w całości z tworzywa PE 100 RC lub rury dwuwarstwowe z zewnętrzną warstwą ochronną z tworzywa PE 100 RC z wewnętrzną PE 100 SDR 17. 2.2 Uzbrojenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej stanowić będą studzienki z kręgów żelbetowych o średnicy wewnętrznej 1200mm oraz studnie systemowe z tworzywa o średnicy zewnętrznej 425mm. Studzienki żelbetowe o średnicy 1200mm 1.Każdy element studzienki musi być trwale oznakowany, oznakowanie musi zawierać, co najmnej następujące informacje: nazwa producenta, symbol elementu, wskaźnik nośności dla płyt żelbetowych, klasę betonu. Beton stosowany do wyrobu elementów studzienki musi spełniać wymagania -Klasa C45/55 wg PN-EN 206-1 -Wodoszczelność W8 -Nasiąkliwość do 5% -Podwyższona odporność chemiczna w tym na korozję siarczanową -Mrozoodporność F 150 -Stopnie żeliwne powlekane w kolorze żółtym lub pomarańczowym -Podstawa studni musi być wykonana, jako monolityczna z jednoczesnym uformowaniem kinety w fazie produkcji. Wszystkie elementy łączone na uszczelki DIN. Zwieńczeniem studzienki jest pokrywa typu ciężkiego z otworami włazowymi średnicy 625mm i obniżeniem górnej płaszczyzny na montaż włazu żeliwnego, łączona na uszczelką klinową. Włazy kanałowe: Produkt wykonany zgodnie z normą PN - EN - 124: 2000, potwierdzony certyfikatem Materiał: pokrywa - żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN - 1561; korpus - żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN -1561; Pokrywa i korpus - specjalna konstrukcja żebrowana, zapobiegająca klinowaniu się pokrywy z korpusem; Klasa wytrzymałości: D400; Prześwit - średnica otworu: > ?600 mm; Wysokość korpusu - 150 mm Pokrywa standardowo z zabezpieczeniem przed obrotem lub niewłaściwym ułożeniem (z pozycjonowaniem); Mocowanie pokrywy za pomocą rygli - zabezpieczenie przeciw kradzieżowe, otwieranie/zamykanie za pomocą klucza nasadowego do śrub z łbem kwadratowym; Korpus włazu przystosowany do kotwienia w podłożu podczas montażu; Wykonanie pokrywy powinno umożliwiać umieszczenie na jej powierzchni: godła (herbu, loga, napisu) wg przedstawionego wzorca - wszelkie szczegóły wykonawcze do uzgodnienia z zamawiającym. Malowanie - na życzenie - farbą wodorozcieńczalną - kolor czarny. Studzienki systemowe z PP OD/DN 400 lub OD/DN 425 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 8. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach jezdnych oraz A 15 poza ciągami komunikacyjnymi. Na przyłączach studzienki systemowe PP OD/DN 315 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 2. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach. Wszystkie studzienki systemowe wyposażone będą w pierścienie odciążające żelbetowe z betonu minimum C 40/55 o wymiarach minimum 500x500/12cm. Pokrywa żeliwna powinna być zlicowana z pierścieniem żelbetowym. Włazy w gruntach rolnych i terenach zielonych wynieść 15cm ponad istniejący teren, a w terenach zalewowych (w miejscach ustalonych z inwestorem) min. 60cm ponad teren. Posadowienie podstawy studni betonowych wg rysunków szczegółowych zawartych w projekcie konstrukcyjnym. Posadowienie studzienek z tworzyw sztucznych wg instrukcji producenta i rysunków szczegółowych zawartych w projekcie konstrukcyjnym. Cały system rur, studzienek i kształtek musi pochodzić od jednego producenta. Armatura do płukania kanału powinna być obustronnie zabudowana zasuwami klinowymi. Cała armatura musi być od jednego producenta. 2.3.Przepompownie przydomowe -Zbiornie z PE-HD wysokiej gęstości o średnicy 800-1000mm - Każdą przepompownie wyposażyć w trójnik z nasadą 52mm umożliwiająca płukanie przyłącza - Studzienki w ciągach komunikacyjnych wyposażyć w pierścień odciążający oraz właz żeliwny typu ciężkiego. - Włazy zbiorników należy wyposażyć w zamkniecie umożliwiające dostęp tylko eksploratora sieci, - Orurowanie ze stali nierdzewnej AISI 304. - Zasilanie szafy sterowniczej przepompowni z instalacji zalicznikowej użytkownika kablem YKY 5x4 mm2 dla pomp 3-fazowych, Szafka sterownicza z zamkiem i możliwością zaplombowania, o stopniu ochrony IP65 przystosowana do montażu na ścianie budynku bądź cokole montażowym. Dla pompowni należy przewidzieć ok. 15 m długość kabli między budynkiem a szafką sterowniczą. Zamawiający wymaga 1 szt. szafkę pełnym wyposażeniem wraz z układem sterowania poziomem ścieków oraz jedną pompę, z jako rezerwa czynna na czas napraw. W przypadku braku możliwości zamontowania pompy trójfazowej należy przywidzieć montaż pompy o zasilaniu jednofazowym. Dopuszcza się zastosowanie pomp jednofazowych tylko w przypadku braku możliwości i warunków zasilania trójfazowego. 2.4.Przepompownie strefowe -Wewnętrzna średnica zbiornika 1200mm -Zbiornik wykonany, jako monolityczny z polimerobetonu. -Właz kwasoodporny ze stali AISI 316 nieprzejezdny o wymiarach 600x700mm -Zbiornik wyposażony w drabinkę złazową kwasoodporną ze stali AISI 316 ze stopniem serwisowym, przewody hydrauliczne ze stali nierdzewnej ze stali kwasoodpornej AISI 316, w zawór zwrotny kulowy, zawór płuczący, zasuwę z pokrętłem, łańcuchy do pomp ze stali kwasoodpornej AISI 316, deflektor ze stali kwasoodpornej i inne. -Dodatkowo na przepompowniach należy wywiewki zaopatrzyć w filtry antyodorowe. -Do montażu oraz demontażu pomp w przepompowniach strefowych Wykonawca ma dostarczyć wyciągarkę linową elektryczną na trójnogu o nośności min. 200kg. 2.5. Armatura sieci tłocznych Zasuwy żeliwne Zasuwa klinowa kołnierzowe, krótka PN 10/PN 16 z miękkim uszczelnieniem klina. Z możliwością wymiany uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem, korpus i pokrywa wykonana z żeliwa sferoidalnego GGG-50.. Zasuwa z pełnym przelotem, przyłącze kołnierzowe wg ISO 7005-2 (EN 1092-2: 1997, DIN 2501), PN 10 i PN 16. klin z żeliwa sferoidalnego ze stałą nakrętką klina, całkowicie nawulkanizowany gumą EPDM. Pełny przelot przez klin. Dodatkowa nalewka z gumy w dolnej części klina umożliwiająca zamykanie się klina przy dostaniu się pod klin zanieczyszczeń stałych, trzpień ze stali nierdzewnej 1.4021, gwint walcowany, wyposażony w pierścień oporowy, uszczelnienie trzpienia składa się z: uszczelki wargowej z gumy EPDM, 4 o-ringów z gumy NBR umieszczonych na mosiężnej tulei i pierścienia zgarniająco-uszczelniającego-zgarniającego z gumy NBR, Zasuwy łączone z rurą poprzez tuleje kołnierzowe. Trzepień zasuwy teleskopowy z możliwością regulacji. Na przyłączach stosować skrzynki żeliwne min 120mm z obrukiem betonowym UWAGA - Wszystkie śruby i nakrętni ze stali nierdzewnej ASI 304 3.Nadmiar ziemi z wykopów należy odwozić w miejsca wskazane przez inwestora na odległość 5 kg. 4.Warstwy odtworzenia nawierzchni. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania i uzgodnienia dokumentacji technicznej projektu budowlanego na wykonanie odbudowy nawierzchni, Wykonawca uzgodni i wykona ją na własny koszt. Wykonawca winien warstwy odbudowy nawierzchni przyjąć zgodnie z przedmiarem robót tj: -wykonanie warstwy wyrównawczej 4cm - na całej szerokości pasa drogowego, -wykonanie warstwy ścieralnej 5cm - na szerokości wykopu otwartego w jezdni. Odbudowa nawierzchni na całej szerokości dot. dróg powiatowych: ul. Wojska Polskiego oraz ul. Parkowej ( w miejscach umieszczenia kanału jezdni). 5.Dodatkowo Wykonawca powinien przewidzieć regulację studni rewizyjnych z dostosowaniem rzędnej włazu do nawierzchni - dotyczy również części wykonanej. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1.Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej inwestycji dla terenu zamkniętego PKP wraz ze zgłoszeniem robót geodezyjnych do Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie oraz wykonanie operatu geodezyjnego celem zakończenia inwestycji prowadzonej na terenie zamkniętym PKP. 2.Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu, Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu, wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości, zapis inspekcji ma potwierdzać faktycznie spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje: płytę CD z nagranym raportem, mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału, fotoraport ewentualnych uszkodzeń ( w takim przypadku powtórna teleinspekcja naprawionego odcinka kanału), opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii. 3.Monitoring kompatybilny z poprzednim lub dostarczenie nowego obejmującego dwie istniejące już pompownie. ( wybudowane w 2012 r.) Ponadto, każda pompownia winna być wpięta do funkcjonującego systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS i wyposażona w odpowiedni moduł zapewniający kompatybilność i współpracę z istniejącym systemem. Szafka sterownicza przepompowni ścieków ma zapewnić monitorowanie i zdalne sterowanie pracą przepompowni w technologii GPRS z poziomu stacji monitorującej oraz wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych -SMS - w przypadku powstania stanów alarmowych na danym obiekcie. Oprogramowanie obiektów ma współpracować z istniejącym systemem(dodatkowa zakładka w istniejącym oprogramowaniu). Nie dopuszcza się możliwości współdziałania dwu lub więcej różnych systemów sterowania i monitoringu za wyjątkiem monitoringu i sterowania pracą oczyszczalnio ścieków, jako odrębnego obiektu. Na etapie realizacji robót Wykonawca uzgodni z operatorem urządzeń kanalizacyjnych rozwiązania dotyczące systemu monitoringu i wizualizacji oraz zdalnego sterowania pracą pompowni. 4.Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji dla inspektora nadzoru wykaz materiałów, który wykonawca planuje użyć prze realizacji inwestycji. Należy również wskazać kopalnie i przedstawić badania laboratoryjne kruszywa stosowanego do wymiany gruntu. 5.Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie pełnego rozeznania, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach rozeznania należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: -lokalizację i ukształtowanie terenu, -istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, -stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu, -możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów, -warunki gruntowo wodne. 6.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Równoważne materiały i urządzenia należy wyszczególnić w załączniku nr 10 do SIWZ. 7.Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 8.Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 9.Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 10.Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych 11.Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 12.Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót oraz wykonanie oznakowania. 13.Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 14.Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 15.Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 16.Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 17.Naprawę uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego sieci wodociągowych gazowych itp. (w tym rurociągów drenarskich) w tym ewentualne przebudowy kolizji istniejącego uzbrojenia terenu. 18.Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz ewentualne poniesienie kosztów odszkodowań za ograniczenia z korzystania z nieruchomości w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkich innych odszkodowań związanych z wejściem oraz prowadzeniem robót na działkach w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, demontażu, napraw i ponownym montażu istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidujących z prowadzonymi robotami oraz napraw istniejącego uzbrojenia terenu i obiektów uszkodzonych w trakcie realizacji robót. 19.Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: -zajęcie pasa drogowego -zajęcia terenu PKP -związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, -innych-niezbędnych przy realizacji zadania. 20.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji-naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 21.Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 22.Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: -dokumentacja techniczna powykonawcza, -inwentaryzacja geodezyjna, -instrukcje rozruchu i eksploatacji, -instrukcje współpracy agregatu prądotwórczego z siecią PGE (przepompownie ścieków) 23.Zapewnienie nadzoru archeologicznego, - jeżeli podczas prac ziemnych zostaną wykopane przedmioty, których pochodzenie wymagać będzie powiadomienie konserwatora zabytków wówczas może zaistnieć potrzeba sprawowania nadzoru archeologicznego. 24.Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi pompowni, 25.Wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie trzech tablic promujących zadanie o wymiarach 1x1,5 m mocowane na stelażu metalowym ( wzór uzgodniony z Zamawiającym). 26.Poniesienia kosztów odwodnienia terenu i obniżenia poziomu wód gruntowych umożliwiających realizację robót, Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków finansowych w przypadku, gdy czaspracy pomp (odwodnienia) przekroczy zadeklarowaną ilość w przedmiarach. 27.Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. 28.Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. 27) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. 29.Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie wykonawca do wyznaczonego terminu złoży do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 30.Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi zamawiającemu kosztorys powykonawczy i różnicowy na wykonane roboty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona ofert a musi być zabezpieczona wadium o wartości - 30 000,00 zł. (słownie zł.trzydzieści tysięcy 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Gminy Milanów: BS Radzyń Podlaski O/Milanów 12 8046 1067 2004 0600 1661 0014 z dopiskiem wadium - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów. Etap II - dokończenie Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń i wystawiony na: Gmina Milanów, ul. Kościelna 11a, 21 - 210 Milanów, NIP 539 149 70 93, REGON 030237612 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach