Gmina Ciasna ogłasza przetarg
- Adres: 42793 Ciasna, ul. Nowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3535100 w. 19 , fax. 343 535 105
- Data zamieszczenia: 2018-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciasna
ul. Nowa
42793 Ciasna, woj. śląskie
tel. 34 3535100 w. 19, fax. 343 535 105
REGON: 15139841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ciasna.bipgmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ciasna, ul. Nowy Dwór w Gminie Ciasna” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - sieć ciśnieniowa z rur PE, - sieć grawitacyjna PVC wraz ze studniami rewizyjnymi, - przyłącza do budynków zakończone studniami rewizyjnymi, - odtworzenie nawierzchni dróg po wykonanych robotach kanalizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł ( słownie : trzydzieści tysięcy złotych ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002 BS Gliwice O/Ciasna Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium Dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SIWZ): 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami. Oświadczenia, o jakich mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5 rozdz. VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem, wraz z kosztorysem ofertowym w pozycjami zgodnymi z przedmiarem robot 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca”
Dodano: 2024-05-08 - „Przebudowa schodów zewnętrznych w części północno-zachodniej budynku Zabrzańskiego Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 58".
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-05-07 - Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM – w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
Dodano: 2024-05-07 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 4/6 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - położonego w Chełmie Śląskim przy ul. Techników na działkach nr 1149/32, 1059/32
Dodano: 2024-05-06 - BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Dodano: 2024-05-06 - Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
Dodano: 2024-05-06 - Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej nr 8 w Skoczowie wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem
Dodano: 2024-05-02 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Dodano: 2024-04-30