Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - ETAP IA

Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, al. Wyzwolenia 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8499100 , fax. 74 8499200
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji
    al. Wyzwolenia 39
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8499100, fax. 74 8499200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Celowy międzygminny związek komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - ETAP IA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres kanalizacyjny: Zakres inwestycyjny obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w Gorcach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pn.: Kanalizacja sanitarna w m. Boguszów-Gorce - etap V/II, jak również Decyzją Nr 512/2012 z dnia 22.10.2012r. zatwierdzającą projekt budowlany zamienny i udzielającej pozwolenia na wznowienia robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V/II - załącznik nr 11. Tematem opracowania projektowego jest rozwiązanie gospodarki ściekowej m.in. w Gorcach w ul. Partyzantów, Górniczej, Cichej (od studni nr S 977 w ul. Partyzantów do studni S952 w ul. Traugutta - ok. 870 mb zgodnie z zaznaczonym zakresem robót stanowiącym załącznik nr 10). Zakres drogowy: W ulicy Górniczej, Wykonawca odtworzy konstrukcję nawierzchni drogi - z wyłączeniem warstw bitumicznych oraz dostarczy wykonawcy robót drogowych, badania zagęszczenia gruntu potwierdzające jego właściwe zagęszczenie. Natomiast w ul. Cichej i Partyzantów nawierzchnia zostanie odtworzona zgodnie z dokumentacją projektową pn.Kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V/II. Zamawiający informuje, że przed przystąpieniem do prac kanalizacyjnych w ul. Górniczej, obowiązkiem Wykonawcy Robót jest skoordynować swoje roboty z pracami drogowymi w taki sposób, aby wszelkie prace kanalizacyjne w ul. Górniczej zakończyć do dnia 30 czerwca 2014r., tak aby Gmina Boguszów-Gorce miała możliwość wykonania remontu drogi w ul. Górniczej. Plac budowy w ul. Górniczej zostanie przekazany przez wykonawcę robót drogowych, Wykonawcy który będzie realizował prace kanalizacyjne. Po zakończonych pracach kanalizacyjnych, Wykonawca robót kanalizacyjnych przekaże plac budowy obejmujący teren ulicy Górniczej wykonawcy robót drogowych. UWAGA!! Zamawiający oświadcza, że wskazane w dokumentacji projektowej typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych i nie mają charakteru wiążącego. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Harmonogram rzeczowo-finansowy Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie i dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finansowego, w terminie do 7 dni (do siedmiu dni) od dnia podpisania Umowy. Tablica informacyjna Niezależnie od obowiązku umieszczenia informacji o budowie zgodnej z wymaganiami Prawa Budowlanego, konieczne jest poinformowanie społeczności lokalnej i innych stron trzecich o trwającej budowie. Dla spełnienia tego wymagania Wykonawca w ramach zadania jest zobowiązany wykonać, ustawić i utrzymać tablicę informacyjną przez okres wykonywania robót. Tablica informacyjna powinna być sporządzona w postaci billboardu spełniającego następujące wymagania: a) wielkość tablicy: 2,4m x 2,8m b) kolor tablicy: biały c) kolor czcionki: czarny d) rodzaj czcionki: arial e) wielkość czcionki: do uzgodnienia z Zamawiającym i zawierać: f) opis zadania obejmujący: - nazwę inwestora wraz z logo - tytuł i numer zadania - wartość zadania - logo Gminy, w której prowadzone są prace g) informację: PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA. Przed ostatecznym sporządzeniem w/w tablicy obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie projektu tablicy i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego Wykonawca uzyska pozwolenie, zgodę na lokalizację tablicy informacyjnej od właściciela działki jaki Zamawiającego. 4. Dokumentacja powykonawcza W ramach inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. (1 oryginał + 2 kopie + wersja elektroniczna), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: a) wykaz opracowań, b) oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu c) Dziennik Budowy d) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej e) oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem f) pozwolenie na budowę g) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, w tym: - zakres rzeczowy potwierdzony przez geodetę - szkice geodezyjne powykonawcze - mapy i profile dokumentacji powykonawczej - płyta DVD - skany map h) protokoły badań, sprawozdań i odbiorów - wyniki badań z zagęszczenia gruntu - protokoły badania szczelności - oświadczenia o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego - protokoły z przeglądu technicznego WPWiK Sp. z o.o. - odtworzenie nawierzchni drogowej - odbiorów technicznych oraz protokoły usunięcie stwierdzonych podczas odbiorów usterek i wad - inspekcja TV nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i) materiały - lista materiałów - aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty higieniczne - świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne j) dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest uzyskać oświadczenie od każdego podwykonawcy, że wynagrodzenie za wykonane prace podzlecone związane z przedmiotem niniejszej umowy, zgodne z zakresem robót ujętych w danej fakturze wystawionej przez Wykonawcę, Wykonawca zapłacił podwykonawcom w należytej wysokości i terminie. Niniejsze oświadczenie Wykonawcy będzie stanowiło załącznik do każdej faktury wystawionej przez Wykonawcę. 5.Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące realizacji a) Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami i warunkami określonymi w uzgodnieniach dokumentacji projektowej należy powiadomić: Zamawiającego, właściwy organ nadzoru budowlanego i zarządcę drogi o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz odbiorach: częściowych i końcowych robót objętych zamówieniem. b) Stopień zagęszczenia gruntu stanowiącego zasyp wykopów należy rejestrować w protokołach badań zagęszczenia i w Dzienniku Budowy. c) Przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, przed zasypaniem rurociągów wykonać geodezyjny odbiór oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Komplet dokumentacji powykonawczej należy przekazać Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000 PLN Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzwik.walbrzych.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach