Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ + PARKING - SIANÓW UL. PIASTÓW ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZY WOD.-KAN. DO KAPLICY CMENTARNEJ W SIANOWIE

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ + PARKING - SIANÓW UL. PIASTÓW ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZY WOD.-KAN. DO KAPLICY CMENTARNEJ W SIANOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z branżą drogową obejmującą budowę jezdni, stanowisk parkingowych i urządzenie zieleni oraz budowę przyłączy wod.-kan. dla pomieszczenia przeznaczonego na WC w kaplicy cmentarnej w Sianowie. Zadanie I: Sieć kanalizacji sanitarnej Sianów ul. Piastów + parking: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a) branża sanitarna: - przyłącze kanalizacji sanitarnej PVC DN 160 o długości 39,10 mb - przyłącze kanalizacji deszczowej PVC DN 200 o długości 2,50 mb b) branża drogowa: - chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm - m2 334 - jezdnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - m2 288 - stanowiska parkingowe z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - m2 139 - trawniki dywanowe - m2 94 Zadanie II: Przebudowa pomieszczenia w kaplicy cmentarnej w Sianowie na WC - przyłącze wod.-kan.: - przyłącze wodociągowe PE 32 o długości 34 mb - przyłącze kanalizacji sanitarnej PCV 160 o długości 43 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN. 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 29.06.2009r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA II Oddział w Koszalinie nr 82124036531111000041881956. z adnotacją WADIUM - przetarg ozn. GKAPP - 7020/1/09. Do Oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (dowód potwierdzający dokonanie operacji przelewu lub oświadczenie Wykonawcy o wniesieniu wadium). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w wyznaczonym terminie znajdzie się ono na podanym wyżej koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych, wyżej wymienionych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 pzp. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 3. udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji; 4. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do dnia 15 października 2009 r.; 5. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium; 6. wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości ok. 200.000,00 PLN brutto i przedłożą referencję/e/ potwierdzającą/e/, że zamówienie/a/ zostało/y/ zrealizowane (bądź jest realizowane) należycie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt. 1 pdpkt 2)-4). W przypadku konsorcjum/spółki cywilnej każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt. 1 pdpkt 1) czyli żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp; e) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3; Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3; b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; e) zawiera błędy w obliczeniu ceny; f) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, oferta powinna zawierać: a) nazwę wykonawcy, adres, telefon, fax, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS b) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP, c) cenę ryczałtową wykonania zamówienia brutto (tj. z podatkiem VAT), d) termin wykonania zamówienia, e) okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, f) akceptacja warunków płatności, g) oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 7 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy; 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. Spółki jawne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz wykonanych robót wraz z referencjami zgodny z wymogami określonymi w rozdziale III, punkt VIII, pdpkt 2.6 - Załącznik nr 3 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych referencji; 8) Dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) oferta, oświadczenie na zał. nr 3 oraz wykaz wykonanych robót składane są wspólnie natomiast pozostałe dokumenty przez każdego partnera oddzielnie; 2)Pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w rozdziale III pkt. XIV SIWZ pdpkt. 2. WAŻNE Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/ne do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) (każda zapisana strona). Wszystkie zapisane strony oferty i załączników powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach