Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ - WĄCHOCK UL. STARACHOWICKA

Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2715042 , fax. 041 2715011
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku
    ul. Wielkowiejska 1 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2715042, fax. 041 2715011
    REGON: 00054872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ - WĄCHOCK UL. STARACHOWICKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej - Wąchock ul. Starachowicka. Zakres rzeczowy: A) Sieć wodociągowa - Prace ziemne - wykopy, częściowa wymiana gruntu, zasypanie z zagęszczeniem, - Montaż sieci wodociągowej rurociągi ciśnieniowe PVC ? 110x6,6 mm - 31 m, rurociągi z rur polietylenowych (PE, PEHD) ? 110x6,6 mm - 33,50 m, - Wykonanie wodociągu technologią bezwykopową - 29 m, - Próba szczelności, - Dezynfekcja i płukanie sieci wodociągowej, - Badanie wody. B) Sieć kanalizacyjna - Prace ziemne - wykop, częściowa wymiana gruntu, zasypanie z zagęszczeniem, - Montaż sieci kanalizacyjnej (kanały grawitacyjne) PCV ? 200 - 50 m, - Montaż studni rewizyjnych kręgów betonowych o śr.1200 mm, - Próba szczelności, - Rozebranie i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - Inwentaryzacja powykonawcza wraz z inspekcją telewizyjną. Szczegółowy zakres określony jest przedmiarze robót który należy rozpatrywać łącznie z projektem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu oferentów którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, - posiadają niezbędną kadrę i potencjał techniczny umożliwiające wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust 1, 2. ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz wykonanych robót o podobnym charakterze z ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością , - Wykaz kadry technicznej która będzie zaangażowana przy realizacji przedmiotu zamówienia, - Wykaz sprzętu jaki będzie zaangażowany w wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.Oferent składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.wachock.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach