Gmina Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
ul. Dąbrowskiego 18 18
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
REGON: 23082146300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kablowej oświetlenia drogowego w Kościelnikach Dolnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Oświetlenie Kościelniki Dolne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kablowej oświetlenia drogowego wzdłuż dróg: gminnej, powiatowej i wojewódzkiej nr 393 wraz z zabudową nowej szafki sterowania oświetleniem drogowym na dz. nr 20/3 oraz wymianą istniejącej na dz. nr 102 szafki sterowania oświetleniem na 3 - polową w Kościelniakach Dolnych. W zakres prac wchodzi : a) wymiana istniejącej na działce nr 102 szafki oświetleniowej na 3- polową oraz:: - wpięcie do wymienionej szafki istniejącego kabla oświetleniowego zasilającego sieć napowietrzną, oświetleniową w kierunku m. Jałowiec - budowa nowego, kablowego obwodu oświetleniowego nr I wzdłuż drogi powiatowej wraz z zabudową 4 szt. słupów oświetleniowych, ocynkowanych, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych - budowa nowego, kablowego obwodu oświetleniowego nr II wzdłuż drogi gminnej oraz wojewódzkiej wraz z zabudową 23 szt. słupów oświetleniowych, ocynkowanych, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych; b) zabudowa na działce nr 20/3 nowej szafki oświetleniowej 1- polowej oraz: - budowa nowego obwodu oświetleniowego wzdłuż drogi gminnej oraz wojewódzkiej wraz z zabudową 21 szt. słupów oświetleniowych, ocynkowanych, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Całość prac będzie wykonywana na dz. nr 254/245, 109/3, 100/2, 102, 20/3, 101, 93/3, 50, 51, 100/1; c)obsługa geodezyjna- inwentaryzacja; d) projekt organizacji ruchu + koszty zabezpieczenia; e) zabezpieczenie kierownika budowy; f) odbiory, w tym wszelkie branżowe; g) uzgodnienia, w tym uzyskanie przyłączenia do sieci elektroenergetycznej i poniesienie z tym związanych kosztów i opłat ; h) uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem; i) uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) Decyzji pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu i Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych oraz przynależną do właściwej Izby Inżynierów; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) udzielą min. 5 letniej gwarancji na wykonane roboty. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), g) wykaz osób biorących udział w realizacji zadania ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załączeniem dokumentów potwierdzających odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualnego zaświadczenia z właściwej izby inżynierów .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych i chodników
Dodano: 2016-07-21 - Budowa i przebudowa (modernizacja) oświetlenia ulicznego ul. Kłodzka od skrzyżowania z ul. Kwiatkowskiego do ul. Węglowa Wola w Nowej Rudzie.
Dodano: 2016-07-04 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja oświetlenia ulicznego u zbiegu ulic Paderewskiego, Iwaszkiewicza , Zaciszna w Oławie
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Kamiennej Górze na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
Dodano: 2016-06-01 - Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Złotoryja
Dodano: 2016-05-30 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Witoszów Dolny, Bojanice, Lubachów, Gogołów, Bystrzyca Górna, Jagodnik
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą oraz szafą oświetleniową przy ul. Mickiewicza, Słowackiego i Konopnickiej w Zgorzelcu
Dodano: 2016-04-14 - Budowa oświetlenia ul. Jesiennej, Letniej, Wiosennej, Zimowej i Czerwonej
Dodano: 2016-04-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBUDOWIE LINII ENERGETYCZNYCH Z PUNKTAMI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W M. KIEŁCZÓW, ULICA AKACJOWA I ODC. UL. BRZOZOWEJ ORAZ W M. DOBROSZÓW OLEŚNICKI, DZ. NR 372, 259, GMINA DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-03-25