Gmina Zawadzkie ogłasza przetarg
- Adres: 47-120 Zawadzkie, Dębowa 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 23 100 , fax. 77 46 23 175
- Data zamieszczenia: 2023-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawadzkie
Dębowa 13
47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
tel. 77 46 23 100, fax. 77 46 23 175
REGON: 531413314 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa separatorów wraz z osadnikami na wylotach kanalizacji deszczowej w gminie Zawadzkie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa separatorów wraz z osadnikami na wylotach kanalizacji deszczowej w gminie Zawadzkie.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa separatorów wraz z osadnikami na wylotach kanalizacji deszczowej w gminie Zawadzkie, obejmująca w szczególności:a) uzyskanie mapy z zasobów geodezyjnych (w niezbędnym zakresie),b) uzyskanie MDCP (w niezbędnym zakresie),c) sporządzenie opinii geotechnicznej,d) uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii,e) uzyskanie zgód na wejście w teren od dysponentów nieruchomości,f) wykonanie inwentaryzacji zieleni (jeśli będzie wymagane),g) sporządzenie projektu budowlanego oraz projektu technicznego,h) sporządzenie projektu odtworzenia nawierzchni (jeśli będzie wymagane),i) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,j) sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na roboty budowlane,k) uzgodnienie dokumentacji przez Zamawiającego,l) złożenie zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu lub uzyskanie pozwolenia na budowę.Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Decyzją nr GL.ZUZ.3.4210.240.2021.KR z dnia 11 lipca 2022 r. i Decyzją GL.RUZ.4210.196.2021.PRO/TS z dnia 20.04.2022 r. (pozwolenia wodnoprawne) oraz operatem wodnoprawnym, stanowiącymi załącznik do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ustawy PZP, zgodniez załącznikiem nr 2 do SWZ.Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu:• doświadczenie wykonawcy:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.• kwalifikacje zawodowe kadry technicznejWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.: projektantem - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.Uwaga: Ww. osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej – 4 zadania częściowe.
Dodano: 2024-04-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Renowacja zabytkowego Ratusza w Byczynie” oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku robót budowlanych
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno - Użytkowym dla: Budowy ścieżki pieszo rowerowej relacji Świercze – Borki Małe
Dodano: 2024-02-21 - Wykonanie koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno - Użytkowym dla budynku pasywnego w miejscowości Świercze
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie dokumentacji projekowo-kosztorysowej dla zadania Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Strzeleczki-Steblów - zamówienie II
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie dokumentacji projekowo-kosztorysowej dla zadania Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Strzeleczki-Steblów
Dodano: 2023-10-10 - Prace remontowe dla Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60A w 2023 roku
Dodano: 2023-09-08 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na modernizację c.o. i c.w.u. i wentylacji oraz montaż paneli fotowoltaicznych w PSP nr 2 przy ul. Wielkie Przedmieście 51
Dodano: 2023-08-02 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na modernizację c.o. i c.w.u. i wentylacji oraz montaż paneli fotowoltaicznych w PSP nr 2 przy ul. Wielkie Przedmieście 51.
Dodano: 2023-07-18 - „Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice”
Dodano: 2023-02-27