Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury w Łasinie.

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86320 Łasin, ul. Radzyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 665 043 , fax. 564 665 046
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2
    86320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 665 043, fax. 564 665 046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury w Łasinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ścieżka pieszo-rowerowa ogólnodostępna o niekomercyjnym charakterze w Łasinie nad Jeziorem Łasińskim. Ciąg pieszy wykonany winien być na istniejącej ścieżce gruntowej wzdłuż licznych drzew, na terenie położonym w bezpośrednim sąsiedztwie jeziora. Inwestycja obejmuje wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni utwardzonej z drobnowymiarowej kostki betonowej, oświetlenia ulicznego z energooszczędnymi oprawami oraz obiektów małej architektury, na którą składa się altana, stoły piknikowe, ławki. Ścieżka pieszo-rowerowa o długości 950,42 mb o szerokości 2,5-3,0 m. Drewniana altana systemowa o pow. 23 m², kryta gontem bitumicznym, posadowiona winna być w obrębie "dzikiej plaży". Wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego rozmieszczenie ławek i koszy na śmieci. Główne elementy przedmiotu zamówienia: Zakres robót: Roboty branży drogowej, elektrycznej oraz montaż elementów małej architektury. 1. Ścieżka pieszo-rowerowa o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 8 cm i gruntu stabilizowanego cementem gr. 12 cm, na geowłókninie, obramowana obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie z oporem - 2770 m2, 2. Montaż ławek parkowych z prefabrykatów betonowych z siedziskiem drewnianym -19 szt. 3. Budowa stołów z bali - 15 m2, 4. Budowa altany drewnianej - 23 m2, 5. Zestaw do ćwiczeń zewnętrznych - 1 kpl, 6. Układanie kabli wielożyłowych w rurach ochronnych dla zasilania oświetlenia - 1087 m, 7. Montaż słupów i opraw oświetleniowych - 42 kpl, 8. Układanie kabli wielożyłowych w rurach ochronnych dla zasilania kamer CCTV - 740 m, 9. Montaż kamer CCTV - 2 kpl, 10. Instalacja fotowoltaiczna - 1 kpl. Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB), stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą do wyceny zamówienia. Cena ofertowa (ryczałtowa) w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) winna być podana w rozbiciu na poszczególne elementy, bez konieczności załączenia kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22 lutego 2018 roku do godz. 9:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustaw Pzp). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach