Przetargi.pl
budowa sauny zewnętrznej, budowa wiatrołapu do obiektu odnowy biologicznej wraz z niezbędnymi przyłączami i zagospodarowaniem na terenie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sauny zewnętrznej, budowa wiatrołapu do obiektu odnowy biologicznej wraz z niezbędnymi przyłączami i zagospodarowaniem na terenie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sauny zewnętrznej, budowa wiatrołapu do obiektu odnowy biologicznej wraz z niezbędnymi przyłączami i zagospodarowaniem na terenie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze, tj. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy pzp. 7.2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej w opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zakresie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zadanie dotyczy obszaru przynależnego do zespołu relaksacyjno-zabiegowego, zlokalizowanego w Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Zielonej Górze, ulica Sulechowska 41, na działce nr 504/2, obręb 13. 7.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, zwany w dalszej części również PFU, zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ. 7.4. Zakres rzeczowy inwestycji zgodnie z PFU obejmuje: opracowanie dokumentacji technicznej w opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zakresie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanie pozwolenie na użytkowanie, a w szczególności wykonanie: 7.4.1. dla budowy wiatrołapu z niezbędnymi instalacjami i przyłączami: 7.4.1.1. wykonanie rozbiórki elementów i roboty przygotowawcze: a) demontaż elementów fasady oraz ocieplenia na słupach i nad wejściem do odnowy; b) demontaż tarasu drewnianego w obrębie montażu wiatrołapu; c) demontaż istniejących schodów drewnianych tarasu; d) demontaż belek podwalinowych tarasu w obrębie projektowanego wiatrołapu; e) demontaż krawężników itp.; f) usunięcie (przesadzenie) krzewów i drzew; 7.4.1.2. wykonanie robót ziemnych (min. wykonanie wykopów pod fundamenty); 7.4.1.3. wykonanie robót budowlanych: a) fundamentów i ścian fundamentowych, płyty betonowej posadzki; b) konstrukcji stalowej wiatrołapu wraz z niezbędną fasadą szklaną; c) konstrukcji tarasu i schodów drewnianych tarasu wraz z niezbędną konstrukcją; d) roboty wykończeniowe oraz wykonanie warstw posadzkowych; 7.4.1.4. wykonanie instalacji sanitarnych: a) przyłącza deszczowego; b) kanalizacji deszczowej; c) instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania; 7.4.1.5. wykonanie instalacji elektrycznych - silnoprądowej; 7.4.1.6. wykonanie instalacji teletechnicznych i strukturalnych; 7.4.2. dla budowy sauny z niezbędnymi instalacjami i przyłączami: 7.4.2.1. wykonanie robót ziemnych (min. wykonanie wykopów pod fundamenty); 7.4.2.2. wykonanie robót budowlanych: a) fundamentów i ścian fundamentowych, płyty betonowej posadzki; b) konstrukcji drewnianej sauny (kpl) wraz ze stolarką okienną i drzwiową; c) system obróbek i odwodnienia; d) roboty wykończeniowe (ścian, sufitu, posadzki); e) opaski wokół obiektu. 7.4.2.3. wykonanie instalacji sanitarnych: a) przyłącza deszczowego, kanalizacyjnego i wodociągowego; b) kanalizacji deszczowej; c) instalacji wewnętrznych sanitarnych; d) instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. 7.4.2.4. wykonanie instalacji elektrycznych; a) przyłącza energetycznego; b) instalacji elektrycznych w tym: zasilania, oświetlenia, gniazd wtykowych wraz z osprzętem, instalacja oświetlenia zewnętrznego wraz z osprzętem; 7.4.2.5. wykonanie instalacji teletechnicznych i strukturalnych: a) sieci strukturalnych; b) monitoringu; c) oświetlenia; d) nagłośnienia; e) inst. przyzywowej; 7.4.2.6. wyposażenia sauny: a) piec sauny i sterowanie; b) siedziska, podesty, akcesoria sauny; c) urządzenia audio; d) sprzęt i oznakowanie p.poż, znaki informacyjne; 7.4.3. zagospodarowanie terenu z budową ogrodzenia: a) ogrodzenie; b) ciągi piesze; c) zagospodarowanie zielenią; d) opaski. 7.5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy Szczegółowy Harmonogram Realizacji Inwestycji uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7.7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu kopię (i następnie zapewnieni ciągłość) polisy ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowy (CAR) na sumę gwarancyjną równą wartości brutto umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na 3 dni przed wygaśnięciem okresu obowiązywania polisy, kolejne polisy ubezpieczenia, wraz z dowodami zapłaty składek. 7.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-bip.e-partner.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach