Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - Etap I

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. ,,Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - I etap,, na działce nr ew. 3032/1 w Gnojnicy jest wykonanie: 1.1. Rozbiórki istniejącego budynku gospodarczego, zbiornika imhoffa i śmietnika oraz rozbiórki przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudowy ogrodzenia od strony potoku na odcinku projektowanej oczyszczalni na czas budowy oczyszczalni, 1.2. Zasilanie energetyczne tzw. doziemna część instalacji elektrycznej do zasilania oczyszczalni ścieków wraz z szafą sterowniczą przy oczyszczalni, wyprowadzone z istniejącej rozdzielni w budynku szkoły. 1.3. Stanu zerowego: fundamenty z obsypaniem, 1.4. Oczyszczalni ścieków(OW, ZB, SS) wraz z jej rozruchem, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej od studzienki S1, S2, S3, S4, S5, S6, S7, S8, S9, S10, S11, S12 z 2 przykanalikami od istniejącego budynku, 1.5. Przyłącza kanalizacji deszczowej od studzienki Sd1, Sd2, Sd2.1, SD3, Sd4, Sd5, Sd6, Sd7, Sd8, Sd11, Sd12, Sd13, Sd14, Sd15, Sd16, Sd17, Sd17.1, Sd18 z wylotem i klapą zwrotną do potoku, korytkami skarpowymi, umocnieniem obustronnym koryta potoku szerokości 5,0 m i długości 10,0 m, z 5 przykanalikami od rur spustowych z dachu od istniejącego budynku oraz podłączeniem 2 krat parkingowych zbierających wodę, 1.6. Przyłącza wodociągowego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlano - wykonawczymi, stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, w zakresie określonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia a także do odbioru robót. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami bhp, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót , należytą starannością. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego, oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym dostarczonym Wykonawcy przez Zamawiającego, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 20 000 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39917100040000813620000050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach