Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej wraz z rozbiórką starej remizy i budową wodociągu w miejscowości Pustków Żurawski, Gmina Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej wraz z rozbiórką starej remizy i budową wodociągu w miejscowości Pustków Żurawski, Gmina Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. rozbiórkę starej remizy strażackiej wraz z budynkami towarzyszącymi znajdującymi się na dz. nr 5/14 w miejscowości Pustków Żurawski, 2. budowę nowej remizy strażackiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 5/14 w miejscowości Pustków Żurawski, 3. budowę sieci wodociągowej na dz. nr 27; 29 w Pustkowie Żurawskim na podstawie dokumentacji technicznej (stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności i uzyskanie wszelkich dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i jego uzyskanie a w przypadku sieci wodociągowej złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych i uzyskanie potwierdzenia braku sprzeciwu do użytkowania sieci wodociągowej. 2. Parametry obiektów do rozbiórki: powierzchnia zabudowy budynku ze skośnym dachem 183,5m2 powierzchnia zabudowy budynku parterowego 216,2m2 powierzchnia rozbieranych ciągów utwardzonych 748m2 długość istniejącej instalacji wodociągowe do rozebrania ok. 16m długość istniejącego przyłącza wodociągowego do rozebrania ok. 6,5m 3. Parametry projektowanego budynku: ilość kondygnacji 1 kubatura budynku 2503 m3 powierzchnia zabudowy 440 m2 powierzchnia użytkowa 345,13 m2 4. Parametry projektowanej sieci wodociągowej średnica 160mm długość ok. 265 m materiał PEHD 5. Dokumentacja projektowa składa się z następujących elementów: 1. projekt budowlany sieci wodociągowej 2. projekt wykonawczy sieci wodociągowej 3. projekt budowlany rozbiórki starej remizy i budowy nowej remizy 4. projekt wykonawczy rozbiórki starej remizy i budowy nowej remizy 5. przedmiar 6. STWiOR 6. Warunki związane z realizacją zamówienia: 6.1. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykona, w uzgodnieniu z Zamawiającym, niezbędne drogi dojazdowe, organizację ruchu, doprowadzenie mediów na czas budowy (podpisanie umów na dostawę mediów na czas trwania prac budowlanych). Zamawiający zastrzega, iż nie udostępni dla celów realizacji przedmiotu umowy mediów w tym prądu i wody. Tym samym Wykonawca po przejęciu placu budowy winien niezwłocznie w razie potrzeby wystąpić o warunki techniczne doprowadzenia mediów na teren budowy, a następnie w imieniu własnym i na własną rzecz podpisać umowy na doprowadzenie mediów i pokryć wszelkie koszty z tego tytułu. 6.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 6.3. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy plac budowy przed dostępem osób trzecich. Do dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia użytkownikowi. 6.4. Wykonawca w imieniu Zamawiającego: a. zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz robót rozbiórkowych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta, a także inne jednostki, których zgłoszenie wymagane jest przez zapisy decyzji, uzgodnień, warunków b. uzyska i zarejestruje dzienniki budowy (odrębnie dla rozbiórki i budowy remizy oraz dla budowy wodociągu) c. zobowiązany jest do działania w sprawach związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych tj. między innymi do odbierania i dostarczania do siedziby gestorów sieci niezbędnych dokumentów do podpisania umowy na dostawę mediów do remizy. d. uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Urzędu Dozoru Technicznego z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów. 6.5. W ramach zamówienia Wykonawca: a. opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie. b. w razie konieczności opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, c. w razie konieczności przygotuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, d. opracuje i przekaże plan BIOZ. 6.6. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem odpowiednio w zależności od potrzeby nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 6.7. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od Inspektorów Nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Wykonawcę kosztorysem, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego. 6.8. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści, w skład której wejdą m.in.: a. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, b. protokoły badań i prób, c. świadectwo charakterystyki energetycznej (jeśli jest wymagane), d. oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, e. geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, f. komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i Inspektora Nadzoru. g. 3 egzemplarze kompletnej instrukcji w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji sporządzonej zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej umowy. h. protokół z przeprowadzenia przeszkolenia osób obsługujących urządzenia po stronie użytkownika Wykonawca dostarczy, przed zakończeniem robót, trzy egzemplarze kompletnej instrukcji w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji obiektu i sieci. W instrukcji tej zawarte będą informacje dotyczące serwisu, eksploatacji i konserwacji dla każdego urządzenia oraz systemu mechanicznego, elektrycznego lub elektronicznego. O wymogu tym zostaną poinformowani ich producenci i/lub dostawcy zaś wynikające stąd koszty zostaną uwzględnione w koszcie dostarczenia urządzenia lub systemu. Instrukcja winna być sporządzona zgodnie wytycznymi zawartymi w załączniku nr 7 do umowy. 6.9. W ramach zamówienia Wykonawca dokona przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, urządzeń wyposażenia itp. Z przeszkolenia zostanie sporządzony stosowany protokół podpisany przez Wykonawcę oraz osobę reprezentującą użytkownika. 6.10. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od Inspektorów Nadzoru pisemne potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 6.11. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną. 6.12. Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. Pomieszczenie, w którym odbywać się będą rady budowy musi mieć dostęp do komputera posiadającego dostęp do Internetu, stół konferencyjny z krzesłami dla min. 12 osób). 6.13. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące wynikające z naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 6.14. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 6.15. Wykonawca zapewni stały nadzór geotechniczny nad budową, w ramach którego przeprowadzi także kontrolne badania gruntu zastanego na placu budowy, w tym jego stopnia zagęszczenia. 6.16. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6.17. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 6.18. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach oraz w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej (w szczególności należy zapobiegać odziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości). W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 6.19. Wykonawca zamontuje przy każdych nowo montowanych drzwiach odbojniki ścienne lub podłogowe. 6.20. W ramach zadania Wykonawca właściwie zabezpieczy a następnie przeniesie sprzęt będący na wyposażeniu straży pożarnej do nowej remizy. 6.21. Wykonawca zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej prace rozbiórkowe będzie prowadził w 2 etapach. 6.22. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu oraz sieci nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 6.23. W przypadku realizacji dostaw na budowę realizowanych przez Zamawiającego Wykonawca umożliwi te dostawy, a także zapewni ich bezpieczeństwo na obiekcie oraz zobowiązany będzie do współpracy w tym zakresie. Do czasu oddania terenu budowy Wykonawca będzie odpowiadał za mienie dostarczone w ramach odrębnych zamówień realizowanych przez innych Wykonawców lub Użytkownika (maksymalna wartość przedmiotowych dostaw nie przekroczy 50.000,00zł). 6.24. Wykonawca ma obowiązek przekazania powykonawczo zestawienia zakresów oraz kosztów wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych wraz z zestawieniem pierwszego wyposażenia z podaniem wartości poszczególnych elementów. 6.25. Najpóźniej w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenie harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania inwestycji, który będzie stanowił integralną część umowy stanowiąc do niej załącznik. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 7.1. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, dekarskich, tynkarskich, budowlanych, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018.108.). 7.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 5.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 8. Dodatkowe warunki związane z realizacją zamówienia w zakresie budowy wodociągu: 8.1. Zamawiający dopuszcza wykonanie prac metodą bez wykopową. 8.2. Zamawiający przewiduje czynny udział KPWiK Sp. z o. o. w trakcie realizacji budowy sieci, poprzez kontrolę i monitoring na etapie realizacji budowy, przekazywanie zaleceń Wykonawcy związanych z użytkowaniem sieci oraz udział w rozruchach i odbiorach końcowych. 8.3. Terminy związane z koniecznością wykonania prac na czynnych sieciach wodociągowej i/lub kanalizacyjnej Wykonawca uzgodni z KPWIK. 8.4. Wpięcia do sieci należy dokonywać pod nadzorem KPWiK Sp. z o. o. 8.5. Przed włączeniem budowanego wodociągu do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez akredytowane laboratorium i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. Ocena jakości wody ma zawierać klauzulę o jej przydatności do spożycia przez ludzi. W przypadku negatywnego wyniku badanie wody należy powtórzyć do momentu uzyskania wyniku pozytywnego. 8.6. Wykonawca przeprowadzi ciśnieniową próbę szczelności sieci wodociągowej. 8.7. Wykonawca wykona badanie wydajności hydrantów. 8.8. Wykonawca uzyska oświadczenie Sołtysa miejscowości, w której wykonywana była inwestycja o uporządkowaniu terenu po robotach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości 48.000,00zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) Pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 t.j.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium / Budowa remizy strażackiej wraz z rozbiórką starej remizy i budową wodociągu w miejscowości Pustków Żurawski, Gmina Kobierzyce. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, oraz winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji, 4) wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie: 1) gwarancji, gwarancja winna zostać złożona w oddzielnej kopercie oznaczonej dopiskiem „WADIUM”, zaś jej kopię zaleca się dołączyć do oferty; 2) pieniądza, zaleca się dołączenie do oferty kopi lub wydruku potwierdzenia wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp, 1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach