Gmina Dukla ogłasza przetarg
- Adres: 38450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11
38450 Dukla, woj. podkarpackie
tel. 134 329 135, fax. 134 331 011 - Adres strony internetowej zamawiającego: htt://bip.dukla.pl//
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap I Roboty ziemne: 1) usunięcie humusu - 935 m2, 2) wykopy - 594,94 m3, 3) zasypywanie i zagęszczanie wykopów - 205,63 m3. Fundamenty: 1) chudy beton - 21,761 m3, 2) ławy fundamentowe żelbetowe - 67,00 m3, 3) stopy fundamentowe żelbetowe - 8,58 m3, 4) słupy żelbetowe - 12,52 m3, 5) ściany betonowe - 25,68 m2, 6) izolacje przeciwwilgociowe - 361,71 m2, 7) izolacje cieplne (styrodur) 10 cm - 102,68 m2, 8) folia kubełkowa - 102,68 m2. ZJAZD Z DROGI KRAJOWEJ Roboty rozbiórkowe: 1) rozebranie nawierzchni z masy miner-bitum gr. 4 cm oraz podbudowy gr. 30 cm - 19,25 m2, 2) rozebranie przepustu śr. 60 cm - 6,00 mb, 3) rozebranie obrzeży trawnikowych - 12,0 mb, 4) rozebranie chodnika z płyt betonowych chodnikowych - 9,0 m2, Wykonanie zjazdu: 1) usunięcie warstwy humusu – 80,0 m2, 2) roboty ziemne - 80,0 m3, 3) przepust z rury PEHD śr. 60 cm - 12,50 m, 4) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 41,5 cm, 5) podbudowa z kruszyw łamanych gr. 20 cm po zagęszczeniu - 60,0 m2, 6) budowa zjazdu z kostki brukowej 8 cm - 66,0 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Tak Informacja na temat wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla 58 86421096 2010 9600 1833 0002 z adnotacją Wadium - Budowa remizy OSP na dz. nr 523 w Tylawie – etap I Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 (pokój Nr 111) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony ściśle o przedmiar robót Załącznika nr 2, kosztorys ofertowy należy sporządzić wg zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 stycznia 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) potwierdzenie wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w zakresie wzmocnienia fundamentów Baszty
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Załużu o salę sportową z zagospodarowaniem terenu – etap I – wykonanie fundamentów
Dodano: 2024-04-22 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz budowa kontenerowej hydroforni wody na istniejącej sieci wraz z jej rozbudową w gminie Miejsce Piastowe
Dodano: 2024-03-07 - Remont drogi gminnej nr 102311R w km od 0+000 do km 0+771 wraz z remontem mostu w km 0+372 w msc. Jeżowe
Dodano: 2023-08-22 - Budowa przedszkola i żłobka w Boguchwale na osiedlu Gaj
Dodano: 2023-08-14 - Budowa toru rowerowego Pumptruck” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie specjalnego toru rowerowego tzw. Pumptruck oraz boiska do gry w siatkówkę plażową”
Dodano: 2023-07-19 - Przebudowa ul. Krótkiej i ul. Sosnowej w Zarzeczu – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Modernizacja budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-06-21 - Modernizacja węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej w Lutoryżu
Dodano: 2023-05-30 - Budowa toru rowerowego Pumptruck” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie specjalnego toru rowerowego tzw. Pumptruck oraz boiska do gry w siatkówkę plażową”
Dodano: 2023-03-10