Przetargi.pl
Budowa przyszkolnej krytej pływalni w Malczycach

Gmina Malczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-320 Malczyce, Traugutta 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Malczyce
    Traugutta 15
    55-320 Malczyce, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyszkolnej krytej pływalni w Malczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa przyszkolnej, krytej pływalni, połączonej z istniejącą Szkołą Podstawową im. Skarbów Dolnego Śląska w Malczycach na działce nr 119 (czterotorowy basen pływacki o wymiarach 15.00 m x 8,5 m i głębokości od 0, 9 - 1,0 m do 1,75 m). Zakres prac obejmuje zaprojektowanie wszystkich elementów przedsięwzięcia oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy kompleksowego obiektu basenowego w konstrukcji mieszanej wraz z kompletnym zapleczem technicznym oraz innymi pomieszczeniami w tym zapleczem socjalnym oraz pełną infrastrukturą instalacyjną i elementami wyposażenia niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania a także zagospodarowania terenu wokół obiektu, jak np. oświetlenie terenu, plac wejściowy z elementami małej architektury takimi jak ławki, kosze na odpady itp. W ramach przedmiotowego zadania planowane jest wykonanie niecki basenowej w konstrukcji żelbetowej. W ramach przedmiotowego zadania planuje się budowę przyszkolnej krytej pływalni, w skład której wchodzi m.in.: strefa hali basenowej powiązana ze strefą pomieszczeń rekreacyjnych; strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego; strefa pomieszczeń administracyjno-gospodarczych; strefa zaplecza technicznego; strefa wejściowa wraz z komunikacją; wykonanie instalacji w zakresie odnawialnych źródeł ciepła - montaż pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej na dachu pływalni bądź szkoły podstawowej. W ramach zadania należy ująć przebudowę wjazdu i dostosowanie go do potrzeb nowoprojektowanych obiektów.Celem inwestycji jest minimalizacja kosztów eksploatacyjnych, która musi być uwzględniona przy doborze środków technicznych oraz kształtu architektonicznego obiektu (np. wentylacja, rekuperacja wody i powietrza, ogrzewanie, odzysk ciepła itp.)3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn.: „Program Funkcjonalno - Użytkowy” zwanym dalej: „PFU” (Załącznik nr 6 do SWZ).4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu z został określony w dokumencie pn.: „Projektowane postanowienia umowy”-zwane dalej: „Wzór umowy” (Załącznik nr 5 do SWZ).5. Warunki płatności:5.1. Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w „Projektowanych postanowieniach umowy” (Załącznik 5 do SWZ).5.2. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 5.3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.6. Postanowienia ogólne:6.1. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.6.2. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tzn. obejmować cały przedmiot zamówienia. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 38 000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem rachunek bankowy Zamawiającego rachunku 37 9589 0003 0006 1955 2000 0030 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania" - RRP.272.2.12.2022.B oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy.Uwaga!Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.Uwaga!Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2–4 niniejszego Rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Treść dokumentu wadialnego musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) określenie przedmiotu zamówienia;4) kwotę gwarancji/poręczenia;5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne wystąpienie Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania ofertą - z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie zrealizował co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie obiektu użyteczności publicznej o charakterze sportowo-rekreacyjnym, z czego co najmniej jedna w formule zaprojektuj i wybuduj o wartości robót 5 mln. zł netto każda.1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia następujące osoby, posiadające wskazane doświadczenie i kwalifikacje:a) Projektant w branży architektonicznej – nie mniej niż jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wydane zgodnie z przepisami art.12 i art.12a ust.1 oraz art. 14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 20 mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 8, poz. 38) lub rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) lub rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 poz. 2272);b) Projektant w branży sanitarnej, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie ww. przepisów);c) Kierownik budowy – nie mniej niż jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (wydane na podstawie ww. przepisów) i pełniła funkcję kierownika budowy w ciągu ostatnich 5 lat na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym, które obejmowało wykonanie niecek basenowych lub polegające na budowie basenu krytego.d) Kierownik robót technologii uzdatniania wody basenowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie ww. przepisów) - który w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił co najmniej jeden raz powyższą funkcję, tj. kierownika robót technologii uzdatniania wody basenowej w ramach budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej, które obejmowało wykonanie niecek basenowych wraz z automatyką.e) Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wydane na podstawie ww. przepisów) - który w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jeden raz pełnił powyższą funkcję kierownika robót elektrycznych.Zamawiający nie dopuszcza łączenia dla jednej osoby funkcji kierownika wymienionych powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach