Gmina Męcinka ogłasza przetarg
- Adres: 59424 Męcinka, Męcinka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8713440 , fax. 76 8713452
- Data zamieszczenia: 2017-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
Męcinka 11
59424 Męcinka, woj. dolnośląskie
tel. 76 8713440, fax. 76 8713452
REGON: 39064740000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości: Kondratów, Pomocne, Muchów, Stanisławów, realizowanych w systemie zaprojektuj wybuduj” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a. Badania geotechniczne gruntu indywidualnie dla każdej wskazanej w zamówieniu nieruchomości, na której ma być realizowana PBOŚ obsługująca dany obiekt, celem rozpoznania warunków gruntowo – wodnych wraz z ustaleniem charakterystycznych (uogólnionych ) wartości parametrów geotechnicznych oraz ogólnych parametrów przepuszczalności gruntów pod projektowane PBOŚ. Wyniki badań winny być przedstawione Zamawiającemu w formie opinii geotechnicznej. b. Dokumentacji projektowej wraz z załatwieniem wszelkich formalności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, warunków, zgód, dokonanie niezbędnych zgłoszeń i zawiadomień, w tym w szczególności skutecznym dokonaniem zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla obiektów, dla których jest ono wymagane zgodnie z przepisami odrębnymi, skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu budowy. Za skuteczne uznaje się tylko te zawiadomienia i zgłoszenia, w związku z którymi, organ właściwy do przyjęcia zawiadomienia lub zgłoszenia, nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji. c. Wszelkie prace przygotowawcze niezbędne do wykonania, w celu przygotowania w/w inwestycji do realizacji, w tym również wykonanie wszelkich niezbędnych badań ( w szczególności mających na celu opracowanie opinii geotechnicznych dla każdej planowanej PBOŚ), analiz, operatów ( w szczególności operatów wodno- prawnych), ekspertyz, opracowań, map wymaganych dla prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji przedmiotu zamówienie, zapewnienie we własnym zakresie dostawy wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienie transportu sprzętu i materiałów na miejsce i miejsca prowadzenia robót. d. Zakup, dostawę, montaż podłączenie i uruchomienie 114 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami sanitarnymi z budynku oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej ich pracy. Przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów własnych Wykonawcy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zebraną dokumentacją. e. Prace demontażowe, odtworzeniowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia realizowane zgodnie z zapisami PFU. f. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem deklaracji zgodności potwierdzających spełnienie przez poszczególne urządzenia norm wyszczególnionych w PFU. g. Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. h. Przeprowadzenie grupowego i indywidualnego szkolenia dla wszystkich 114 użytkowników. i. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. j. Przygotowanie i przekazanie szczegółowych instrukcji obsługi. k. Raportu po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków, zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz.U. 2014 poz. 1008). l. Zestawienia zrealizowanych obiektów / urządzeń / opracowań wraz z zestawieniem wszystkich wykonanych PBOŚ – dla każdej PBOŚ należy podać: nazwę miejscowości, na terenie której jest zlokalizowana, nr działki, adres posesji, rodzaj obsługiwanego obiektu ( budynek jednorodzinny, budynek wielorodzinny, gospodarstwo agroturystyczne, obiekt użyteczności publicznej itp.), liczbę osób ( RLM) które będą korzystały z PBOŚ, sposób odprowadzenia ścieków oczyszczonych, rzeczywisty koszt wykonania, wyszczególnienie zainstalowanych urządzeń – podpisane przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. ł. Zlecenie akredytowanemu laboratorium pierwszego badania ścieków oczyszczonych z wszystkich wykonanych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, potwierdzające, że jakość ścieków jest zgodna z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2014 r. poz. 1800 ). m. Wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, w tym także czynności niewymienionych wyżej jeżeli ich wykonanie jest potrzebne do dochowania właściwych standardów sztuki budowlanej, a także jeżeli są one niezbędne ze względów bezpieczeństwa lub zabezpieczenia robót wykonanych, w tym w szczególności koszty: obsługi geodezyjnej, wynikające z zajęcia pasa drogowego, uzgodnień, prób, badań, ubezpieczenia i zabezpieczenia placu budowy, utrzymania go w należytym stanie, oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości prac projektowych i wykonawczych, niezbędne do wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. n. Wykonawca i ewentualnie podwykonawcy zobowiązani są do zatrudnienia na umowę o prace, w rozumieniu art. 22 §1 kodeksu pracy co najmniej 1/3 pracowników wykonujących czynności związane z budową PBOŚ Wymóg ten nie dotyczy pracowników wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( kierownika budowy, kierowników robót, projektantów). Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: przedmiot umowy związany z wykonaniem montażu i uruchomienia PBOŚ wykonawca wykona siłami własnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09