Przetargi.pl
Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N w msc. Elgnówko wraz z budową chodnika

POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 535 66 30 , fax. 89 535 66 40
  • Data zamieszczenia: 2023-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
    ul. Cementowa 3
    10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 535 66 30, fax. 89 535 66 40
    REGON: 510866733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N w msc. Elgnówko wraz z budową chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N w msc. Elgnówko wraz z budową chodnika.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.3. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót złożonego w Wydziale Budownictwa i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Olsztynie pl. Bema 54. Droga powiatowa 1232N w msc. Elgnówko.5. Zakres prac:1). Mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni.2). Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W (minimalna grubość 5 cm KR3). 3). Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S (minimalna grubość 4 cm KR3).4). Przebudowa chodnika/utwardzone pobocza (wykonanie tzw. rampy na dojściu do przejścia dla pieszych).5). Montaż fakturowych płytek chodnikowych.6). Wykonanie oświetlenia dedykowanego dla przejścia dla pieszych w postaci dwóch autonomicznych lamp hybrydowych.7). Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów BRD.8). Regulacja naziemnych elementów infrastruktury technicznej (włazów, kratek ściekowych, osłon zasuw itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej. Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia, w tym w szczególności jedną osobę na stanowisko kierownika robót branży drogowej – posiadającą: uprawnienia do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach