Przetargi.pl
Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8298650 , fax. 33 8298674
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 33 8298650, fax. 33 8298674
    REGON: 07218228400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola integracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Akacjowej w Kozach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.Roboty ziemne: niwelacja terenu, wykonanie skarp, wykop pod ławy fundamentowe, wymiana gruntu pod budowanym przedszkolem. 2.Roboty fundamentowe: wykonanie żelbetowych ław fundamentowych, wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej, izolacje. 3.Roboty murarskie, konstrukcyjne i ciesielsko-dekarskie: murowanie ścian , wykonanie żelbetowych elementów konstrukcyjnych, wykonanie stropów, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem , montaż stolarki otworowej. 4.Roboty instalacyjne: instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania z kotłownią, elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych, instalacje niskoprądowe: komputerowa, TV, alarmowa, domofonowa, telefoniczna, instalacja wentylacyjna, instalacja centralnego odkurzacza, montaż wyposażenia kuchni, instalacja gazowa. 5.Montaż windy osobowej oraz towarowej. 6.Roboty wykończeniowe: wykonanie wypraw tynkarskich i okładzin ściennych, wykonanie posadzek z wykładzin oraz płytek ceramicznych i gresowych, roboty malarskie, montaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego. 7.Zagospodarowanie terenu: budowa zbiornika retencyjno-p.pożarowego, budowa dróg dojazdowych i chodników, budowa budynku gospodarczego , budowa placów zabaw, budowa murów oporowych wraz z ogrodzeniem, wykonanie instalacji odwodnienia powierzchniowego, drenażu , kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wykonanie nasad zieleni. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o pozwolenie na budowę nr 2028/14 z dnia 05 grudnia 2014 r. oraz nr 1213/15 z dnia 05 sierpnia 2015 r.. Zestawienie wybranych powierzchni Powierzchnia działki 2224/305- 4280,00m2, Powierzchnia zabudowy budynku przedszkola-1353,46m2, Powierzchnia użytkowa przedszkola -2138,71m2, Kubatura budynku-9203,53m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 oraz: - przedmiary robót - załącznik nr 8 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - KLAUZULA SPOŁECZNA Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późniejszymi zmianami) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres prowadzenia robót budowlanych potwierdzonych stosownymi wpisami do dziennika budowy, zgodnymi z aktualnym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna - w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres prowadzenia robót budowlanych potwierdzonych stosownymi wpisami do dziennika budowy, zgodnymi z aktualnym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót; przedłożenia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę - w terminie do 45 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby. Na żądanie zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osoby. W przypadku niezatrudnienia w terminie wskazanym powyżej lub niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający moment zawarcia umowy z Wykonawca lub zakończenia umowy z bezrobotnym oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający każdorazowo wyznaczy Wykonawcy nowy termin na wypełnienie w/ obowiązków. Wniosek o dofinansowanie przedmiotowego zadania został złożony do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 do konkursu ogłoszonego w ramach Osi Priorytetowej XII Infrastruktura Edukacyjna, Poddziałanie 12.1.2 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT Subregionu Południowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000,00 zł 1.1.Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 1.2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 10.05.2016 r. o godzinie 09.00. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. : 13 1240 4142 1111 0010 4640 1758. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kozach, ul. Krakowska 4, I piętro, przed upływem terminu składania ofert. Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 2.2.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a rozdziału XVI SIWZ. 2.3.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2 rozdziału XVISIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6.Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach