Przetargi.pl
Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717222067 , fax. +48717221706
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717222067, fax. +48717221706
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy. Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji planowanego zadania oraz w oparciu o tę dokumentację, wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy na działce przy ulicy Sienkiewicza [w obrębie skrzyżowania z ulicą Mickiewicza i Słowackiego] w mieście Siechnice (55-011).Ogólny zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej, w tym:a) opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej, obejmującej w szczególności wykonanie projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, wraz z niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, umożliwiającymi rozpoczęcie robót budowlanych, b) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów, ocen, opinii i zgłoszeń związanych zakończeniem budowy, umożliwiając rozpoczęcie użytkowania obiektu.2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną ww. dokumentacją, zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta oraz prowadzenie dokumentacji budowy.3) wykonanie tablic informacyjno – pamiątkowych i zamontowanie ich w miejscu realizacji przedmiotu Umowy - zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik 1 do OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).11.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.11.2. Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.11.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2020 poz. 299).11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty)11.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.11.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.11.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11.8. powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.11.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.11.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11.13. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 500 000 zł.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na wybudowaniu budynku użyteczności publicznej przystosowanego dla osób z niepełnosprawnościami o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m² w formule zaprojektuj i wybuduj, dla którego uzyskano pozwolenie na użytkowanie.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego.2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:2.1. co najmniej jedną osobą na stanowisku koordynatora projektu/głównego projektanta (wymagana przynależność do izby architektów lub inżynierów budownictwa) – osoba odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym w pełnym zakresie zadania obejmującym Etap I.2.2. co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą wykazać się opracowaniem dokumentacji projektowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę budynku użyteczności publicznej przystosowanego dla osób z niepełnosprawnościami o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m² w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.2.3. co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu;2.4. co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu,2.5. co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu2.6. co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi – osobą odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym w pełnym zakresie zadania obejmującego Etap II,2.7. co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi,2.8. co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5–letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi,Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego- obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Przed zawarciem umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:kopie uprawnień budowlanych uprawniających do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; w przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).UWAGA:Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach