Przetargi.pl
Budowa pompowni ścieków z rurociągiem tłocznym z terenu Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie (DPS) do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Miąsowa wraz z przebudową istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie DPS w Mnichowie.

Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, 11 Listopada 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3863741 , fax. 041 3863741
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
    11 Listopada 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3863741, fax. 041 3863741
    REGON: 29100936600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pompowni ścieków z rurociągiem tłocznym z terenu Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie (DPS) do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Miąsowa wraz z przebudową istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie DPS w Mnichowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary maja charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami dokonaniu wizji lokalnej zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.2. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru strony ustalają zakres robót zaniechanych 3.3. Wszelkie użyte nazwy handlowe produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą w celu określenia wymaganych przez Zamawiającego minimalnych oczekiwań co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ również co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.5. Winien również zabezpieczyć teren prowadzonych robót, zaś organizacja i koordynacja w zakresie BHP, ppoż itp. winny być realizowane w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.6. Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - studzienka kanalizacyjna D-1,50m z zamontowaną kratą koszową, - pompownia ścieków o średnicy D-1,50m wraz z komorą zasuw o średnicy D-2,50m, - rurociąg tłoczny Rt o średnicy ?90PE/odcinek pompownia ścieków PS - studzienka kanalizacyjna S26/ - Lc= 2126,0m - studzienki rewizyjne na rurociągu tłocznym o średnicy D-1,20m - 13 szt. - studzienka napowietrzająco-odpowietrzająca o średnicy D-1,20m -2 kpl. - kanały grawitacyjne ?200PVC - L=688,50m - kanały grawitacyjne ?160PVC - L=50,0m - odwodnienie liniowe o długości ok. L= 33,0m, - kanalizacja deszczowa ?110 PVC o długości L= ok. 20m, - studzienka DN600 z wpustem deszczowym. - wymiana wewnętrznej kanalizacji w pomieszczeniu kuchni, magazynu i kotłowni. Możliwość podziału na etapy: Etap 1 - budowy nowej pompowni ścieków wraz z komorą armatury i zasilaniem, - ogrodzenie terenu pompowni, - budowy rurociągu tłocznego z pompowni ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miąsowa, gm. Sobków, - droga dojazdowa do pompowni ścieków, - budowa kanału grawitacyjnego D, - budowa odcinka kanału grawitacyjnego A od pompowni do studzienki S5 wraz z przyłączami, - budowa odcinka kanału grawitacyjnego B od studzienki S5 do studzienki S12, - budowa dodatkowego odcinka kanału grawitacyjnego (łączącego istniejącą kanalizacje z kanałem B) S12 do studzienki istniejącej, - zakup i montaż 2 podzlewozmywakowych separatorów tłuszczu, - rozdział, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studzienką DN600 z wpustem deszczowym i wykonanie odwodnienia liniowego, Etap 2 - budowa pozostałych odcinków kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, - wymiana wewnętrznej kanalizacji w pomieszczeniu kuchni, magazynu i kotłowni. Realizacja obu etapów nastąpi kompleksowo w zakresie prowadzonego postępowania. 3.7. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji, w szczególności w: a) dokumentacji projektowej - Załącznik nr 1 do SIWZ b) przedmiarze robót - Załącznik nr 2 do SIWZ c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych -Załącznik nr 3 do SIWZ 3.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 3.9. W przypadku, gdy dokumentacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne ). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę projektanta, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3.10. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się dokładnie z dokumentacją, dokonał wizji lokalnej i przeprowadził badanie terenu budowy i jego otoczenia, uzyskał potrzebne informacje, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania i złożenia oferty i podpisania umowy na roboty budowlane. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z zakresem robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz z treścią dokumentacji przetargowej włącznie z dokumentacją, wszelkich aneksów do dokumentacji przetargowej sporządzonych podczas procedury przetargowej oraz za uzyskanie wiarogodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość czy charakter oferty lub realizację robót. 3.11. Jeżeli, w toku realizacji przedmiotu umowy okaże się, iż dokumentacja techniczna zawiera wady, które nie mogły być dostrzeżone w chwili zawarcia umowy lub zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu, a które nie były znane w chwili zawarcia umowy Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu na piśmie z uzasadnieniem. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego zajmie stanowisko w sprawie, w terminie 14 dni od otrzymania pisma Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia faktu istnienia wad w dokumentacji lub innych okoliczności nieznanych w chwili zawarcia umowy, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu, strony zmodyfikują przedmiot zamówienia w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych. 3.12. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty przygotowania dokumentacji odbiorowej, która zawierać będzie m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, inspekcję kanałów oraz uzyskania innych dokumentów wymaganych odrębnymi przepisami prawa a niezbędnych do uruchomienia i odbioru przedmiotu zamówienia. 3.13. Zobowiązuje się Wykonawcę przed przystąpieniem do prowadzenia robót w pasie drogowym na terenie Gminy Jędrzejów do wystąpienia do zarządcy drogi o wydanie decyzji na prowadzenie robót w pasie drogowym i ustalenie za powyższe opłaty, oraz decyzji ustalającej opłatę za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego pod rygorem art. 162 Kpa. Ustala się, aby przejście pod drogą wykonać metodą przecisku lub przewiertu bez naruszania nawierzchni. Przed przystąpieniem do fizycznego umieszczania rurociągu tłocznego niezbędne będzie złożenie wniosku do Wójta Gminy Sobków celem spisania nowych umów z Wykonawcą i Inwestorem (Zamawiającym), którym zostaną naliczone opłaty za zajęcie działki przy prowadzeniu robót oraz za umieszczenie w działce urządzeń infrastruktury technicznej w terminie minimum 14 dni przed planowanym wykonaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 15.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr 77 1240 1372 1111 0010 6360 5740 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisem pkt. 17 SIWZ), a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- kanalizacja DPS w Mnichowie. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu w osobnej kopercie, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert zgodnie z zapisem pkt. 17.1 i 17.2 SIWZ. Decydujący jest wówczas moment fizycznego złożenia tego dokumentu. Dokumenty o których mowa w punkcie 15.2 ppkt 2) - 5) muszą zawierać nazwy Wykonawcy, Zamawiającego, Gwaranta oraz ich adresy, określać wierzytelność, która ma zostać zabezpieczona poręczeniem, zachować ważność przez cały okres związania ofertą, oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty Zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 15.3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 15.4. Zamawiający dokonuje zatrzymania i zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną