Gmina Świętajno ogłasza przetarg
- Adres: 12-140 Świętajno, ul. Grunwaldzka 15
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 623 20 60 , fax. 89 623 20 76
- Data zamieszczenia: 2014-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
ul. Grunwaldzka 15 15
12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 623 20 60, fax. 89 623 20 76
REGON: 51074328400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swietajno-ug.wwm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa podłączeń kanalizacyjnych dla budynków na terenach miejscowości Kierwik, Połom, Koczek i Kolonia w ramach - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn.: Budowa podłączeń kanalizacyjnych dla budynków na terenach miejscowości Kierwik, Połom, Koczek i Kolonia w ramach - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - etap II. Zamawiający realizuję niniejsze zamówienie na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Konstruktorska 3a w ramach programu priorytetowego Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego. Zadanie winno być zrealizowane w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy (dalej w skrócie PFU), który stanowi zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie prób końcowych i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi oraz wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW. 2.Zakres prac projektowych i budowlanych określony zgodnie z SIWZ i PFU obejmuje: 1)Uzyskanie map do celów projektowych, wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami. 2)Dostawę materiałów, montaż i uruchomienie 162 sztuk przyłączy domowych (odcinek od ściany budynku do pierwszej studzienki rewizyjnej na sieci) ok. 2 942 mb wraz z montażem studzienek rewizyjno - rozdzielczych, przepompowni oraz odtworzeniem nawierzchni (na odcinku od studni rewizyjnej na sieci do granicy działki przyłączanej nieruchomości). Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 3)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4)Rozliczenia indywidualnego wykonanych przyłączy - zgodnie z wzorem tabeli dołączonej do PFU. 5)Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 6)Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 7)Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania efektu ekologicznego (tj. wykonanie min. 162 sztuk przyłączy domowych). 8)Wykonanie licznika wody zimnej na wszystkich posesjach objętych zamówieniem. 3.Prace projektowe 1)Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania przyłączy do rozruchu i następnie eksploatacji. 2)Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji Kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu. 3)Wykonawca uzgodni przebieg trasy przyłącza indywidualnie z każdym właścicielem posesji objętym przyłączeniem oraz uzyska pisemne potwierdzenie. 4) Wykonawca, przed rozpoczęciem prac, jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (dane wyjściowe do projektowania), wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania: a)wykonać badania geotechniczne i hydrogeologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót niezależnie od pozyskanych od Zamawiającego; b)uzyskać niezbędne dane dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, mapy, analizy, opracowania i badania. 5)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Dokumenty obejmujące: a)Dokumentację Powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci; b)Projekt Prób Końcowych; c)Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. 6)Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano - montażowych jest zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego 4.Roboty budowlane 1.Wykonawca wykona 162 sztuk przyłączy domowych zgodnie z obowiązującymi przepisami formalno- prawnymi i normami. 2.Zakres wykonania następujących robót: 1)Prace przygotowawcze i pomocnicze: a)zagospodarowanie placu budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym: - zaplecze budowy, - doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, - ogrodzenia tymczasowe, - drogi dojazdowe do obiektów, - urządzenia ppoż. i BHP, b) pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa Robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych. c) wykonanie Dokumentacji fotograficznej placu budowy (wszystkich posesji) przed przystąpieniem do robót budowlanych 2)Roboty budowlane i wykończeniowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym: -Likwidacja istniejących szamb -Roboty ziemne i zagospodarowanie terenu tj. wywóz ziemi, wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych w szalunkach -Roboty montażowe, w tym montaż studzienek rewizyjno - rozdzielczych. 3)Zagospodarowanie terenu -uporządkowanie Placu Budowy oraz przywrócenie stanu pierwotnego obiektów naruszonych tj. rozbiórka i odtworzenie ogrodzeń, 4)Ogół pozostałych prac i dostaw niezbędnych do kompletnego zrealizowania 162 sztuk przyłączy domowych, uzyskania pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazania przyłączy do eksploatacji i użytkowania. 3.Wykonawca zobowiązany jest znać i respektować wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegał praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystywania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inwestora o swoich działaniach przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. 4.Wykonawca pokryje koszt szkód (oraz ewentualnych napraw) powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego. 5.Wykonawca na okres wykonywania robót zabezpieczy interesy osób trzecich, ochrony środowiska i warunków bezpieczeństwa poprzez ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej i majątkowej w firmie ubezpieczeniowej. Polisa taka wraz z jej zakresem zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji co najmniej na 10 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych. Polisa powinna opiewać na 100% wartości Kontraktu. 6.Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Przyłącza kanalizacyjne będą budowane na działkach prywatnych (wykaz działek stanowi zał. nr 1 do PFU). Gmina posiada prawo do dysponowania działkami na ten cel, zgodnie z umowami zawartymi pomiędzy Gminą Świętajno a właścicielami nieruchomości. W związku z realizacją inwestycji na gruntach prywatnych, wymagane jest wcześniejsze uzgodnienie (co najmniej ustne) przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości terminu wejścia na plac budowy, jednak nie krótszego niż 3 dni. 7.Zamawiający przekaże dane adresowe posesji lub numer działki (zał.nr 1 do PFU), do których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza. Ze względu na ochronę danych osobowych Wykonawca w tym celu złoży w oryginale podpisane oświadczenie, że uzyskane dane adresowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów realizacji zadania i nie zostaną udostępnione osobom trzecim. 8.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego po podpisaniu umowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł - słownie: pięć tysięcy złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej i drogi dojazdowej wzdłuż Kanału Młyńskiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji na budowę ulicy Granicznej i Prostej wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1272N Rakowice - Lubawa na odc. Targowisko Dolne - Lubawa, ul. Przemysłowa w Lubawie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDOWY ODCINKA ULICY STREFOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadań: Część I Remont nawierzchni chodnika przy ul. Parkingowej w Olsztynie Część II Remont nawierzchni chodnika przy ul. Kołobrzeskiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDYNKU SOCJALNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wspólna z TBS mieszkań socjalnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowy ulic: Pionierów, Złotej, Srebrnej, Platynowej, Diamentowej, Rubinowej, Perłowej, Szmaragdowej
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dostosowania projektu gotowego pływalni do funkcji uzdrowiskowego basenu kąpielowego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie - strefa A - w ramach inwestycji - Utworzenie uzdrowiska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Miejską Iława. Postępowanie znak ZP.271.28.2016
Dodano: 2016-07-18