Przetargi.pl
Budowa planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDL-G (na odcinku od ul. Witolda Chodźki do ul. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie łącznie ze skrzyżowaniem) wraz z oświetleniem drogowym, odwodnieniem do sieci kanalizacji deszczowej, kanałem technologicznym i przebudową sieci elektroenergetycznych wraz z budową przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalnego MPK oraz budowa odcinka planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDD-G ...

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDL-G (na odcinku od ul. Witolda Chodźki do ul. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie łącznie ze skrzyżowaniem) wraz z oświetleniem drogowym, odwodnieniem do sieci kanalizacji deszczowej, kanałem technologicznym i przebudową sieci elektroenergetycznych wraz z budową przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalnego MPK oraz budowa odcinka planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDD-G ...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDL-G (na odcinku od ul. Witolda Chodźki do ul. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie łącznie ze skrzyżowaniem) wraz z oświetleniem drogowym, odwodnieniem do sieci kanalizacji deszczowej, kanałem technologicznym i przebudową sieci elektroenergetycznych wraz z budową przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalnego MPK oraz budowa odcinka planowanej drogi gminnej oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem KDD-G (na odcinku od. ul Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie do istniejącej drogi wewnętrznej w km 0+032,17). 1. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzone projekty: a) projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy branży drogowej, b) projekt stałej organizacji ruchu, c) projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy branży energetycznej, w tym: - budowy oświetlenia, - przebudowy i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych. d) projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy branży sanitarnej, w tym: - budowy kanalizacji deszczowej, - budowy przyłącza wod-kan do kontenera socjalnego MPK. e) plan likwidacji zadrzewienia, f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji, tj. a) wykonanie robót drogowych w zakresie przebudowy istniejącego odcinka oraz budowy planowanego odcinka ulicy KDL-G (stanowiącej łącznik ulic: ul. Chodźki i ul. Szeligowskiego), oraz budowy odcinka planowanej ulicy KDD-G (stanowiącej część łącznika ulic: ul. Szeligowskiego i ul. Milenijnej) w zakresie od ul. Szeligowskiego do istniejącej drogi wewnętrznej zlokalizowanej w rejonie budynku nr 3, wraz z przebudową i budową skrzyżowań projektowanych ulic z ul. Chodźki i Szeligowskiego, w tym: - budowa/przebudowa nawierzchni odcinków drogi, - budowa/przebudowa nawierzchni zjazdów, - budowa/przebudowa nawierzchni chodników, - budowa/przebudowa nawierzchni: zatok autobusowych, postojowych, parkingowych, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, dostosowanego do projektowanej geometrii, b) przebudowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej, c) budowa elementów odwodnienia (ścieki przykrawężnikowe, wpusty deszczowe, studnie), d) budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalnego MPK wraz z jego przesunięciem, e) budowa/przebudowa oświetlenia ulicznego, f) przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych kolidujących z projektowaną ulicą, g) budowa kanału technologicznego, h) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu, i) wykonanie czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót, j) wycinka drzew. 3. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i uzgodni z Zamawiającym jednolity rzeczowo - finansowy harmonogram robót na całość zadania uwzględniający wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu zamówienia w danym roku budżetowym; 4. Wykonanie niezbędnych prób i badań laboratoryjnych, przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru; 5. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót; 6. Obsługa ornitologa; 7. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej (3 egz.) oraz elektronicznej - w formacie gis/cad dostarczonej na nośniku CD; 8. Uporządkowanie terenu robót; 9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 62 500,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach