Przetargi.pl
Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436782580 , fax. 43678 39 95
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 436782580, fax. 43678 39 95
    REGON: 730934387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poddebice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – montażowych w ramach zadania pn. „Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać prace rozbiórkowe, prace ziemne wraz z montażem urządzeń ogrodzeniem oraz wykonanie trzech wejść na teren jak również bramę techniczną. Plac zabaw zostanie podzielony funkcjonalnie na strefy. W części zachodniej będą zlokalizowane urządzenia siłowni zewnętrznej, w części centralnej i wschodniej ogrodzony plac zabaw. Wokół całego terenu będzie poprowadzona aleja z kostki brukowej grubości 6 i 8 cm. Teren należy obsadzić drzewami i krzewami zimozielonymi oraz urozmaiconymi nasypami ziemnymi i kamieniami dekoracyjnymi. Na terenie należy usytuować ławki i kosze na śmieci oraz stojak na rowery. Na placu zabaw zamontować urządzenia zabawowe, wykonać nawierzchnię trawiastą i piaskową. Przedmiot zamówienia obejmuje również zminimalizowany zakres monitoringu - montaż jednej kamery CCTV, promiennik podczerwieni oraz router usytuowany na trzecim półpiętrze klatki schodowej bloku przy ul. Grunwaldzkiej 2. Zasilanie kamery z istniejącej instalacji 230V znajdującej się w budynku wielorodzinnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 oraz 8.1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w kwocie 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 Banku Spółdzielczego w Poddębicach. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 – 3.5 należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny winien spełniać poniższe wymogi: 7.1 mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 7.2 być ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 7.3 określać beneficjenta – zamawiającego, 7.4 winno wynikać, iż określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu, oraz że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 7.5 treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4A i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 9. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: E.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. E.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż załączony przez Wykonawcę do oferty formularz cenowy, ma dla Zamawiającego charakter informacyjny oraz pomocniczy. E.3) Potwierdzenie wniesienia wadium. (zgodnie z zapisami w cz. VIII SIWZ) . E.4) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału udziału w postępowaniu. E.5) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. E.6) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. E.7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach