Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Regulicach.

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    ul. Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. (012) 283 11 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Regulicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Regulicach. Prace mają być wykonanie zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją techniczną stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zakres prac obejmuje: Wykonanie nawierzchni poliuretanowej o grubości dostosowanej do urządzeń zastosowanych do placu zabaw-zgodnie z normą PN-EN 1177-2009. Wysokość upadku 1,5 m - 170,75 m2 Wysokość upadku 2 m - 389,25 m2 W poz. 2.004 przedmiaru robót wykazano całość powierzchni gr. 47 mm. Należy przyjąć grubości wg niniejszego opisu i wycenić jako dwie pozycje kosztorysowe. Kolor nawierzchni- zielony. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie karty technicznej nawierzchni potwierdzonej przez producenta systemu oraz atest dopuszczający Państwowego Zakładu Higieny. Urządzenia placu zabaw powinny posiadać atesty, dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Organizacja budowy: a) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. Warunki wykonawstwa: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego. 2) Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Powinny posiadać atesty oraz klasę przeciwpożarową zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń porównywalnych (równoważnych) z podanymi w dokumentacji zamawiającego. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że Wykonawca oferując produkt porównywalny (równoważny) musi wykazać, że swoimi cechami, parametrami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi będzie tak samo dobry jakościowo lub lepszy jak materiał określony w dokumentacji zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przed użyciem innych materiałów niż podanych w dokumentacji Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty uwiarygodniające zastosowane materiały w celu uzyskania zgody Zamawiającego oraz autora projektu na ich wprowadzenie. Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania: Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe. Rozliczenie kosztorysem powykonawczym na podstawie cen, narzutów, stawek zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie umową. Odbiór końcowy: Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. Podwykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć, zlecić podwykonawco części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, wykazu części zamówienia, którą wykonawcy zamierzają powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4 500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 08.05.2014 r. do godziny 12.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Alwerni Bank Spółdzielczy w Chrzanowie o/Alwernia Nr 40 8444 0008 0040 0400 0013 0058 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w pokoju nr 101 ( I piętro). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach