Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 11

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 11. 2. W zakres realizacji wchodzi: wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż 7 urządzeń zabawowych oraz wykonanie ogrodzenia terenu placu zabaw i trawnika. 3. Miejsce realizacji: teren Ośrodka Sprtu i Rekreacji w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 11. 4. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót A) Przedmiar zawiera ogółem 17 pozycji kosztorysowych- załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Projektach budowlanych A) Projekt zagospodarowania terenu- załącznik nr 9 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, B) Architektura Projekt budowy placu zabaw- załącznik nr 9 B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, C) Konstrukcja Projekt budowy placu zabaw- załącznik nr 9 C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, D) Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia- załącznik nr 9 D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, E) Dokumentacja Badań Podłoża Gruntowego- załącznik nr 9 E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, F) Zmiana w dokumentacji projektowej- załącznik nr 9 F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumentacje projektowe, kosztorysy oraz S.T.W. i O.R.B. zostały sporządzone przez Firmę SLO Sp.z o.o. z siedzibą Kocmyrzów, Krzysztoforzyce 203. UWAGA 1: Wykonawca powinien uwzględnić zmiany w projekcie w zakresie podbudowy, nawierzchni bezpiecznej, ogrodzenia z furtką i urządzeń zabawowych: 1. podbudowa pod nawierzchnię bezpieczną, o następujących warstwach:  podsypka piaskowo- cementowa (ew. chudy beton)- gr.3-5cm, (warstwę należy dostosować do instrukcji montażu danej nawierzchni),  podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm- gr. 15cm,  warstwa piasku o współczynniku filtracji k>8m/d- gr.10cm, 2. nawierzchnia bezpieczna- płyty standardowe T45 z tworzywa SDR, o grubości 45 mm i wskaźniku HIC≤ 1,5m, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 9F do SIWZ, 3. ogrodzenie panelowe z furtką panelową- załącznik nr 9F do SIWZ, 4. urządzenia zabawowe- załącznik nr 9F do SIWZ. UWAGA 2: W ramach niniejszego zamówienia została częściowo wykonana podbudowa pod nawierzchnię bezpieczną-wykonano podbudowę z kruszywa łamanego oraz ułożono warstwę [piasku, do zadań Wykonawcy należy wyrównanie i dogęszczenie istniejącego podłoża oraz wykonanie wierzchniej warstwy pod płyty SDR. UWAGA 3: W ramach niniejszego zamówienia zostały wykonane słupki ogrodzeniowe. Po stronie Wykonawcy jest ich odświeżenie poprzez ponowne pomalowanie. UWAGA 4: Zamawiający wymaga aby w oferowanych urządzeniach elementy stalowe wykonane były ze stali nierdzewnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 4) Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) karty produktów i certyfikaty poszczególnych urządzeń i nawierzchni bezpiecznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach