Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i dostawa wyposażenia placu zabaw na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części

GMINA WIELISZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELISZEW
    ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    REGON: 013270577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i dostawa wyposażenia placu zabaw na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną w Olszewnicy StarejZakres Części 1 zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw wraz z dostawą urządzeń przy Szkole Podstawowej i Przedszkolu w Olszewnicy Starej przy ulicy Warszawskiej 40, Gmina Wieliszew, Województwo MazowieckieCzęść 2 - Montaż huśtawki na istniejącym placyku zabaw w Janówku Pierwszym.Zakres Części 2 zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż urządzenia zabawowego na placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Janówku Pierwszym, ul. Dworcowa 5, Gmina Wieliszew, Województwo Mazowieckie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:- 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w zakresie Części 1,- w zakresie Części 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 85 1020 1042 0000 8702 0372 0406;5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:w zakresie Część 1Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości min. 300 000,00 zł.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.w zakresie Część 2Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:w zakresie Część 1Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwóch robót polegających na wykonaniu placów zabaw o powierzchni min. 400 m2 każdy i wartości min. 300 000,00 zł brutto każda robota.w zakresie Część 2Nie dotyczyb) dotyczącej osób:Nie dotyczyW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 4.a) powyżej, Wykonawcy wykazują łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach