Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
ul. Podleśna 15 15
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
REGON: 83041347800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stalowowolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z niezbędnym wyposażeniem przy Zespole Szkół Nr 6 Specjalnych przy Al. Jana Pawła II 21 w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci wraz z niezbędnym wyposażeniem przy Zespole Szkół Nr 6 Specjalnych przy Al. Jana Pawła II 21 w Stalowej Woli, na działce o numerze ewidencyjnym 796, obręb 3 Centrum. 2.Zakres zamówienia obejmuje : 2.1.Zakres prac obejmie przygotowanie terenu pod budowę nawierzchni, dostawę i wykonanie nawierzchni placu zabaw, dostawę i montaż urządzeń zabawowych i urządzeń małej architektury, w tym wykonanie: 1) robót ziemnych i rozbiórkowych 2) podbudowy placu zabaw 3) nawierzchni placu zabaw 4) montażu urządzeń placu zabaw: urządzeń na sprężynach, karuzela tarczowa, huśtawka, zestaw integracyjny, piaskownica, zestaw boiskowy, zestaw gry planszowej, ścieżka sensoryczna, 5) montaż: tablicy informacyjnej, ławek, kosze na śmieci 3.Zamontowane urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela, numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają. 4.Zamontowane urządzenia placu zabaw (każde urządzenie z wyłączeniem ścieżki sensorycznej) powinny posiadać certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa. 5.Zamontowane urządzenia placu zabaw (każde urządzenie z wyłączeniem ścieżki sensorycznej) muszą posiadać certyfikaty, badania lub inne dokumenty potwierdzające zgodność produktu z polską normą PN - EN 1176. 6.Nawierzchnia na placu zabaw musi posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1177. 7.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 8.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 9.Zakres rzeczowy obejmuje m.in. wykonanie nawierzchni poliuretanowej na całej powierzchni placu zabaw i boiska (wraz z liniami). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić kolorystykę boiska i placu zabaw z Użytkownikiem. 10.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialna zostaną przekazane Użytkownikowi. 11.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikiem tj. Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 12.Roboty będą prowadzone na działce, na której zlokalizowany jest budynek Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli, który w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany i będą w nim przebywać uczniowie i pracownicy. 13.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 85 9430 0006 0001 0041 2000 0001, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09.05.2016 r. o godz. 11.00. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: (Wadium - Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z niezbędnym wyposażeniem przy Zespole Szkół Nr 6 Specjalnych przy Al. Jana Pawła II 21 w Stalowej Woli). W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25.ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stalowowolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń na sanitariaty w budynkach użyteczności publicznej Gminy i Miasta Nisko
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wewnętrznej izolacji przeciwwodnej wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg.
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie adaptacji pomieszczeń na sanitariaty oraz robót remontowych w budynkach użyteczności publicznej Gminy i Miasta Nisko
Dodano: 2016-07-12 - Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Borek Stary i Kielnarowa
Dodano: 2016-06-23 - Budowa drogi dojazdowej wzdłuż budynku przy ul. Dmowskiego 7 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-06-02 - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. J. Bema 46 - remont drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2016-05-20 - Zagospodarowanie terenów przyblokowych w rejonie ul. Popiełuszki 11 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-05-19 - Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach - etap I.
Dodano: 2016-05-12 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2046R w miejscowości Witryłów w km 8+519
Dodano: 2016-04-15 - Rozbiórka i budowa ogrodzenia na szkółce leśnej w Górzance.
Dodano: 2016-03-29