Przetargi.pl
Budowa placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +4862 7654300
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +4862 7654300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznej na terenie miasta Kalisza w podziale na 4 części na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.4. SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych Części: Część 1: Wykonanie placu zabaw przy ul. Marii Dąbrowskiej. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: zjeżdżalni z dwoma domkami - 1 szt., piaskownicy - 1 szt., bujaczków - 2 szt., karuzeli dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż zjeżdżalni linowej) oraz dostawa i montaż elementów małej architektury tj.: 4 ławek, 4 koszy na śmieci, 3 tablic z regulaminem użytkowania (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż 3 ławek oraz 1 kosza na śmieci również wskazanych w dokumentacji), wykonanie bezpiecznej nawierzchni, wykonanie ogrodzenia panelowego z furtkami, uzupełnienie trawników, zabezpieczenie pni, koron i korzeni podczas prac budowlanych, korekta koron drzew oraz wykonanie oświetlenia terenu. Część 2: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na osiedlu Piwonice (ul. Panońska). Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: huśtawki podwójnej, piaskownicy, bujaka na sprężynie pojedynczego, ścianki wspinaczkowej zjeżdżalni z dwoma domkami (w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż zjeżdżalni linowej), dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej tj.: wyciskacza pojedynczego, biegacza pojedynczego, surfera pojedynczego, twistera, dostawa i montaż 4 ławek, 4 koszy na śmieci i 2 tablic z regulaminem użytkowania dla placu zabaw i siłowni, wykonanie bezpiecznej nawierzchni, wykonanie ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie dwóch dojść utwardzonych, uzupełnienie trawników, zabezpieczenie pni i koron i korzeni podczas robót budowlanych oraz korekta koron drzew. Część 3: Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 6. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: zdjęcie humusu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż czterech urządzeń rekreacyjno-zabawowych, jednej ławki, jednego kosza na śmieci oraz tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni oraz wykonanie schodów terenowych. Część 4: Wykonanie siłowni plenerowej i rozbudowy placu zabaw w Ogródku Jordanowskim w Kaliszu. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: usunięcie istniejącej darni, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, dostawę i montaż ośmiu urządzeń zabawowych, pięciu urządzeń siłowni zewnętrznej, 9 szt. ławek, 4 koszy na śmieci i 2 tablic regulaminowych jedna dla palcu zabaw jedna dla siłowni (w projekcie nie ma tablicy dla siłowni proszę ująć w wycenie) oraz jednej tablicy informacyjnej z zakazem wyprowadzania psów, wykonanie bezpiecznej nawierzchni, oczyszczenie oraz pomalowanie istniejących urządzeń placu zabaw oraz drążków z zachowaniem spójnej kolorystyki, wykonanie okrąglaków na skarpie. W zakres niniejszego postepowania dla tej części nie wchodzi wykonanie nasadzeń zieleni, wycinka drzew oraz prace pielęgnacyjne i korekcyjne w koronach drzew. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dla każdej części oddzielnie: 1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 2) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót dla każdej części oddzielnie. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Części: - Część 1: 4.000,00 PLN, - Część 2: 3.000,00 PLN, - Część 3: 1.000,00 PLN, - Część 4: 3.500,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach