Przetargi.pl
Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym i łącznikiem przy istniejącym budynku Zespołu Szkół w Starym Folwarku

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Świerkowa 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym i łącznikiem przy istniejącym budynku Zespołu Szkół w Starym Folwarku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym i łącznikiem przy istniejącym budynku Zespołu Szkół w Starym Folwarku. Sala gimnastyczna z zapleczem sportowym o szerokości 18,11 m, długości 45,74 m, łącznik o szerokości 2,86 m, długości 22,92 m, wysokość projektowanej zabudowy sali i łącznika - 1 kondygnacja nadziemna, zaplecze sportowe - 2 kondygnacje nadziemne w tym poddasze techniczne. Sala gimnastyczna - dach łukowy, powłoka stalowa z blach profilowanych. Zaplecze sportowe - dach łukowy (inny promień), powłoka stalowa. Łącznik - dach dwuspadowy. Budynek niepodpiwniczony. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku - 843,80 m2. Przy sali gimnastycznej chodniki i parkingi z kostki betonowej (powierzchnia utwardzona - 846,00 m2, 9 miejsc postojowych). Infrastruktura techniczna: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej, wentylacja mechaniczna, wewnętrzna instalacja c.o., zewnętrzna podziemna instalacja elektryczna. Wykonanie systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z systemem sygnalizacji alarmowej w budynku Sali gimnastycznej z zapleczem sportowym. Przebudowa kotłowni olejowej, montaż pompy ręcznej wodnej na ist. studni kopanej. Przebudowa sali gimnastycznej w istniejącym budynku szkoły. Odmalowanie elewacji zewnętrznej budynku szkoły. Wykonanie trybun terenowych. Inwestycja będzie realizowany na terenie Zespołu Szkół tzn. na działkach nr 285/9 i 285/10 oraz na działce nr 407/2, stanowiącej drogę. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek wykonać i zamontować dwie tablice dotyczące dofinansowania inwestycji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) według wzoru przekazanego przez Zamawiającego: Tablica informacyjna na czas budowy, powinna być umieszczona w miejscu realizacji inwestycji niezwłocznie po podpisaniu umowy i rozpoczęciu robót budowlanych: - wymiary minimalne: 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość); - wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne (np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi); - tablica statyczna, powinna znajdować się na ogrodzeniu przy głównym wejściu na teren budowy obiektu lub w innym widocznym miejscu; - napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Tablica informacyjna powinna być umieszczona w widocznym miejscu niezwłocznie po zakończeniu realizacji inwestycji: - wymiary minimalne: 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość); - wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne (np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi); - tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na elewacji budynku lub przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu; - napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Szczegóły zakresu robót opisane są w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta), to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: -Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób postronnych i oznaczy go zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami. -Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę) -Wykonawca zobowiązany będzie do załatwienia wszystkich formalności związanych z przedmiotem zamówienia oraz ponieść wszelkie koszty z nimi związane. -Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania i pokrywania kosztów odbiorów oraz innych opłat wynikłych w trakcie realizacji umowy. -Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy przez okres realizacji niniejszej umowy. -Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, które nie wynikają z zakresu robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód wyrządzonych w trakcie wykonywania robót osobom trzecim. -Wykonawca poniesie koszty rozwiązań technicznych uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym zakresu objętego zamówieniem, a nie ujętych w przedmiarach robót. -Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni dostęp do mediów (w szczególności do energii elektrycznej i wody) i pokryje koszty ich eksploatacji. -Opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego uzgodnioną z rzeczoznawcą ds. p.poż, oznakuje obiekt zgodnie z instrukcją, wyposaży obiekt w stałe urządzenia gaśnicze zgodnie z opracowaną instrukcją. -Wykonawca dokona oceny charakterystyki energetycznej w formie świadectwa charakterystyki energetycznej -Wykonawca zapewni na swój koszt obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót i dostarczy Zamawiającego kompletną geodezyjną dokumentację powykonawczą. -Wykonawca zapewni na swój koszt kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach. -Uzyska wszystkie dokumenty i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ w skład których wchodzą, m. in. przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, przed terminem składania ofert tj. do 30 czerwca 2016 roku do godziny 10:00, wnieść wadium w wysokości 50000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej z form określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. O/Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764. W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym i łącznikiem przy istniejącym budynku Zespołu Szkół w Starym Folwarku - WADIUM Za termin wniesienia wadium uważa się wpływ pieniędzy na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. - oryginały - składa się z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach