Przetargi.pl
Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z wykonaniem komunikacji z budynkiem istniejącej szkoły kategoria obiektu XV oraz basenem szkolnym w Jerzmanowicach

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z wykonaniem komunikacji z budynkiem istniejącej szkoły kategoria obiektu XV oraz basenem szkolnym w Jerzmanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Zakres przedmiotowy: Budowa Sali sportowej z basenem w Jerzmanowicach 1) Roboty budowlane: - rozbiórka budynku gospodarczego, - roboty ziemne, wykopy pod fundamenty, częściowa wymiana gruntu, - roboty betonowe, zbrojenie ław i ścian fundamentowych, niecka basenu, - roboty izolacyjne p.wodne i termiczne ław i ścian fundamentowych - roboty murowe, - roboty konstrukcyjne dachu - konstrukcja drewniana, - pokrycie dachu – blacha płaska na rąbek „stojący” + płyty OSB + rynny, - izolacje termiczne dachu (wełna mineralna), - konstrukcja nośna stropu dachu z blachy trapezowej konstrukcyjnej, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej (aluminiowa, drewniana, p.poż.), - roboty na elewacji (docieplenie styropianem gr. 20 cm, tynk silikatowy) - roboty wykończeniowe wewnętrzne: tynki, izolacja akustyczna w sali sportowej, posadzki, podłoga sportowa, płytki na ścianach, ściany i sufity z G/K, z terakoty, - wyposażenie sali gimnastycznej (kosze, tablice, siatka, bramki, drabinki) - wyposażenie sanitariatów i szatni (uchwyty dla niepełnosprawnych) - montaż trybun składanych na 140 miejsc, - montaż technologii basenu, - zagospodarowanie terenu (plac manewrowy, drogi dojazdowe, chodniki, ogrodzenie, tereny zielone, - roboty zewnętrzne: schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych, - montaż zbiornika na wodę deszczową. 2) Roboty wewnętrznych instalacji wod-kan i c.o.: - wykonanie kanalizacji sanitarnej : podposadzkowej, ściennej, - wykonanie kanalizacji technologii basenu: podposadzkowej, odwodnienie plaży basenu, - wykonanie instalacji wodociągowej: wody bytowej, montaż urządzeń, izolacje cieplne, instalacja hydrantowa z montażem urządzeń oraz izolacje parochronne, - wykonanie instalacji wodociągowej technologii basenu z montażem urządzeń (osprzętu) - wykonanie instalacji grzewczej z montażem grzejników, osprzętu, montaż izolacji cieplnych, montaż izolacji cieplnych, montaż izolacji grzewczej podłogowej, - wykonanie instalacji grzewczej C.T., z montażem urządzeń, izolacje cieplne i antykorozyjne, - wykonanie wentylacji mechanicznej z układami czerpnymi i nawiewnymi oraz wyrzutowymi z montażem urządzeń i osprzętu, - wykonanie technologii kotłowni z montażem kotłów, izolacji cieplnych na rurach grzewczych i wodociągowych, - wykonanie instalacji gazowej do kotłowni i w kotłowni z montażem urządzeń i osprzętu. 3) Roboty zewnętrzne instalacji wod.-kan. deszczowej: - wykonanie robót ziemnych, wykopy pod instalacje wod.-kan. I deszczowej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z montażem urządzeń, - wykonanie kanalizacji deszczowej z montażem urządzeń, - wykonanie przyłączy wody, kanalizacji i gazu,. 4) Roboty elektryczne: - wykonanie montażu rozdzielnic, WLZ-tów, - wykonanie instalacji elektrycznej z osprzętem i urządzeniami z wykonaniem pomiarów, - wykonanie instalacji przyzywowej z montażem osprzętu i urządzeń, - wykonanie instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów. 3.2. Kody CPV dla branż: Roboty budowlane, Wewnętrzne instalacje sanitarne, Zewnętrzne instalacje wod.-kan., Roboty elektryczne. 3.3. Zamówienie jest realizowane z udziałem Ministerstwa Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej. 3.4. UWAGA RÓWNOWAŻNOŚĆ: W każdym przypadku, gdy dokumentacja techniczna (projekt, specyfikacje techniczne, przedmiar robót) opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zabudowywał materiały atestowane o najwyższej jakości. Wszystkie materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać certyfikaty, atesty, świadectwa zgodności z PN, aprobatę techniczną. Dokumenty powyższe należy przekazać upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego przed ich zabudowaniem (wszystkie materiały muszą być przed ich wbudowaniem zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego). 3.5. Materiały z rozbiórki wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, w razie konieczności wykonania tymczasowej drogi dojazdowej umożliwiającą prowadzenie prac, opracowanie planu BIOZ (tablica informacyjna, część opisowa i rysunkowa). 3.7) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.7.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: - roboty ziemne; - roboty rozbiórkowe; - roboty żelbetowe; - roboty tynkarskie; - roboty malarskie; - roboty murarskie; - roboty izolacyjne; - roboty elewacyjne; - czynności bezpośrednio związane z wykonywanie robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób wykonujących usługę geodezyjną, kierowników budowy, dostawców materiałów budowlanych, itp. 3.7.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.7.8). 3.7.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.7.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.7.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.7.1. 3.7.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.7.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.7.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. 3.7.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.3 lub 3.7.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 lit. h wzoru umowy. 3.7.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.7.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.7.3. 3.7.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.7.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.7.3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 1) Wadium może być wniesione w: a) formie pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zmianami). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne wówczas, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011 Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 16.3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w pok. nr 116 – Skarbnik Gminy Jerzmanowice-Przeginia, w siedzibie Zamawiającego do dnia składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie niepieniężnej poprzez dołączenie dokumentu do koperty z ofertą. 16.4. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 16.1.1) lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 16.1.1) pkt b-e, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, przy czym: a) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 16.5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 16.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w formie pieniężnej, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.9. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o który mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WAŻNE: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - składane wraz z ofertą. 2) Zestawienie rzeczowo-finansowe wypełnione i podpisane – zał. nr 8 – składane wraz z ofertą. W przypadku nie załączenia do oferty przedmiotowego zestawienia, oferta będzie podlegała odrzuceniu. 3) Ewentualnie oświadczenie o oddaniu zasobów do dyspozycji - składane wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach