Przetargi.pl
Budowa Parku Przemysłowego w Świebodzicach

INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 646 25 70 , fax. 74 646 25 74
  • Data zamieszczenia: 2011-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o.
    ul. Uczniowska 21 21
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 646 25 70, fax. 74 646 25 74
    REGON: 02068663100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipdevelopment.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: IPD nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy P.z.p. Zobowiązanie wynika z umowy o dofinan

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Parku Przemysłowego w Świebodzicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę hali produkcyjnej o powierzchni użytkowej 9,208,42 m2 oraz przyległego budynku administracyjno - socjalnego trzykondygnacyjnego o powierzchni 4.229,10 m2. Zamiarem Zamawiającego jest dostosowanie istniejącego obiektu budowlanego do potrzeb wynikających z wykorzystania obiektu do miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez kilka podmiotów gospodarczych. Planowane są następujące prace: 1) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - modernizacja świetlików, 2) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - wymiana systemu odwodnienia dachu i modernizacja dachu, 3) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - elewacje, 4) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - montaż naświetli okiennych, 5) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - modernizacja posadzki, 6) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - ściany wewnętrzne i bramy, 7) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - instalacje sanitarne, 8) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - instalacje elektryczne z przebudową zasilania energetycznego, 9) Prace modernizacyjne hali magazynowej wraz z częścią techniczną - systemy grzewcze, 10) Przebudowa budynku administracyjno - socjalnego- modernizacja dachu, 11) Przebudowa budynku administracyjno - socjalnego - stan wykończeniowy, 12) Przebudowa budynku administracyjno - socjalnego - elewacja z wymianą okien i drzwi, 13) Przebudowa budynku administracyjno - socjalnego - instalacje elektryczne, 14) Przebudowa budynku administracyjno - socjalnego - instalacje sanitarne, 15) Przebudowa infrastruktury drogowej (dróg wewnętrznych, placów manewrowych, parkingów), 16) Rozbiórka istniejącego budynku, 17) Zagospodarowanie terenów zielonych. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający szczegółowy zakres prac, zawiera Część III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części zamówienia SIWZ, a w nim: 1) Hala produkcyjno - magazynowa a) Projekt wykonawczy Architektura Hala produkcyjno - magazynowa. b) Projekt wykonawczy instalacji ogrzewania hali produkcyjno - magazynowej wraz z podpiwniczeniem. c) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne ( wod - kan i wentylacji) dla hali produkcyjno - magazynowej. d) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne hali. 2) Rozbiórka budynku a) Projekt wykonawczy rozbiórki obiektu magazynowego 3) Zagospodarowanie terenu z remontem drogi a) Projekt wykonawczy branża drogowa. 4) Remont dachu a) Projekt wykonawczy remontu dachu na obiekcie przemysłowym. 5) Budynek socjalno administracyjny a) Projekt wykonawczy architektura budynek administracyjno - socjalny. b) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne pomieszczeń socjalnych. c) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne ( wod - kan., wentylacja i CO) dla części administracyjno - socjalnej. Wszelkie określenia producenta materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia i zamieszczone w projektach wykonawczych nie są wiążące dla Wykonawcy i mają jedynie charakter przykładowy. Wykonawcy przy kalkulacji kosztu robót muszą przyjąć użycie materiałów lub wyposażenia o jakości i funkcjonalności nie gorszej od przyjętych przez autora projektu wykonawczego. W przypadku wykorzystania materiałów lub wyposażenia, urządzeń i innych, które wymagają przygotowania odrębnej dokumentacji wykonawczej, Wykonawca musi uzyskać pisemną aprobatę autora projektu wykonawczego i Zamawiającego oraz na własny koszt sporządzić własną dokumentację wykonawczą. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu: a) dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacji) w 5 egzemplarzach; inwentaryzacja musi być zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii i obejmować pełen zakres umowny; b) pełnej dokumentacji z przebiegu robót budowlanych (m.in. protokoły odbioru robót zanikających, odbiory częściowe, atesty i certyfikaty materiałów użytych do budowy, protokoły z badań, sprawdzeń i odbiorów jakościowych wykonanych poszczególnych etapów Przedmiotu Umowy, powykonawczą dokumentację budowlaną itp.) w 3 egzemplarzach , zgodnie z wymogami prawa budowlanego i wytycznymi Inspektora Nadzoru, oraz inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo budowlane (w szczególności instrukcje obsługi urządzeń, DTR); c) wykonanie płukania sieci, przyłączy i instalacji wodociągowej i wykonaniem badania bakteriologicznego wody, do momentu uzyskania pozytywnego wyniku badań; d) udzielenie wszelkiej pomocy Zamawiającemu w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; e) po zakończeniu Robót przewidzianych Umową, a przed dokonaniem odbioru końcowego Przedmiotu Umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu operat obejmujący zbiór wszystkich dokumentów umownych i ustawowych, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w toku wykonywania Umowy, wyników przeprowadzonych badań, prób, pomiarów, zestawienie rodzaju i ilości wykonanych Robót i zastosowanych materiałów i urządzeń; Do przedmiotu zamówienia zalicza się również doręczenie przez Wykonawcę właściwemu organowi nadzoru budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót, zgodnie z przepisami prawa i przekazanie potwierdzenia złożenia tego dokumentu Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzach wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: PKO BP SA Oddział w Wałbrzychu, nr rachunku: 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - INVEST-PARK DEVELOPMENT sp. z o.o., tj. w Wałbrzychu, ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, w pok. 130, lub załączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty . 6. W przypadku konsorcjów, wnoszone wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ipdevelopment.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach