Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Środkowej w Świdniku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Środkowej w Świdniku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Budowa parkingu przy ul. Środkowej w Świdniku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem 4.1 Zakres przedmiotu zamówienia : 4.1.1 Zakres przedmiotu zamówienia: a)opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na okres trwania budowy, b)roboty przygotowawcze (usunięcie drzew, rozbiórka konstrukcji jezdni, chodnika, placu na kontenery i trzepaka), c)korytowanie i wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zatoki postojowej o pow. 729,30m2, d)korytowanie i wykonanie nowej nawierzchni chodnika o pow. 43,30m2, e)korytowanie i wykonanie nowej nawierzchni placu na kontenery o pow. 104,80m2, f)profilowanie terenów zielonych, humusowanie oraz obsianie trawą powierzchni objętych przebudową, g)wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), h)przebudowa wpustów deszczowych szt. 4, i)regulacja włazów studni kanalizacyjnych oraz studni telefonicznej, j)zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej rurami ochronnymi, k)przebudowa oświetlenia oraz wymiana punktów oświetleniowych szt. 5, l)demontaż trzepaka i montaż w nawierzchni placu na kontenery, 4.2Opis przedmiotu zamówienia określa: a)Dokumentacja projektowa, b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c)Oferta przetargowa Wykonawcy. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. UWAGA !!!! Możliwość rozpoczęcia robót nastąpi z dniem przekazania placu budowy. Obecnie są prowadzone roboty związane z przebudową dróg dojazdowych do miejsca budowy ( ul.Środkowa i ul.Kilińskiego ). Rozpoczęcie robót będzie możliwe po odbiorze robót związanych z przebudową dróg dojazdowych. Przewiduje się zakończenie w.w. zadania do dnia 29.05.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach