Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pawłówek

Gmina Dłutów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, ul. Główna 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6340521 , fax. 044 6340521
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
    ul. Główna 11 11
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 044 6340521, fax. 044 6340521
    REGON: 59064796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pawłówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Pawłówek - I etap, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zakres prac obejmuje w szczególności: - budowę linii kablowej niskiego napięcia wykonanej kablem typu YAKY 3x35mm2; 0,6/1kV, - montażu latarni oświetleniowych typu OSL-80/3, z lampami wysokoprężnymi typu OUSh-150, - złącza kablowo-pomiarowego wraz z układem sterowania oświetleniem. 2. Szczegółowy zakres robót, przedmiot umowy określają: - projekt budowlany, - oferta Wykonawcy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do umowy, będące jej integralną częścią. 3. CPV 45316100-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.z 2007 r., Nr 223, poz.1655, z późń.zm. tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć niżej wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655, z późń.zm.) (załącznik nr 2 do specyfikacji), - wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji), - wykaz wykonanych robót budowlanychw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do specyfikacji). - kosztorys ofertowy. - wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (załącznik nr 5 do specyfikacji). 2. Wymagane dokumenty winny być dołączone do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dlutow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach