Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako główny przedmiot zamówienia: 45.31.60.00-5 (instalowania systemów oświetlenio-wych i sygnalizacyjnych) związane z budową linii oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dzianisz, Gmi-na Kościelisko. Zakres rzeczowy: - maszty oświetlenia ulicznego 14 szt. - oprawy oświetlenia ulicznego 14 szt. - linia kablowa oświetlenia ulicznego YAKXs 4x35mm2 611 m Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ praz w projekcie bu-dowlanym stanowiącym załącznik nr 2 Do zadań Oferenta należeć będzie również: -urządzenie zaplecza placu budowy -przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP -zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót przed dostępem osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy Kościelisko w Kościelisku, ul. Strzelców Podhalańskich 44, pok. nr 11 w godzinach pracy Urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS oZakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-17-2009). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego) tj. do dnia 22 kwietnia 2009 roku do godz. 10.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia*nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)pełnomocnictwo do odpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożo-nych wraz z ofertą. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa oświetlenia ulicznego wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz da-ty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie, Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu za-mówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instala-cji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie . Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. W przypadku gdy wykształcenie uzy-skane przed wejściem w życie rozporządzenia nie obejmuje branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności drogowej (zgodnie z §29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U nr 83 poz. 578 z 2006 roku). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 5)oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach