Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7890128
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7890128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano- instalacyjnych dot. nowych linii elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiązowna w 6 lokalizacjach: 1)Część I: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie. 2)Część II: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu. 3)Część III: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek. 4)Część IV: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce. 5)Część V: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie. 6)Część VI: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej. 2.CZĘŚĆ I: Budowa oświetlenia ul. Kwitnącej Jabłoni w Duchnowie. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego brakującego odcinka ul. Kwitnącej Jabłoni do ul. Dłuskiej dot. 7 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach. 3.CZĘŚĆ II: Budowa oświetlenia ul. Olchowej w Dziechcińcu. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Olchowej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 nowych słupach oraz montaż dodatkowo jednego słupa. 4.CZĘŚĆ III: Budowa oświetlenia drogi w miejscowości Michałówek. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego drogi w Michałówku dot. 17 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 5 nowych opraw oświetleniowych na 5 nowych słupach. 5.CZĘŚĆ IV: Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Graniczna w Rzakcie i Czarnówce. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Granicznej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 3 nowych opraw oświetleniowych na 3 istniejących słupach. 6.CZĘŚĆ V: Budowa oświetlenia ul. Słonecznej w Majdanie. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego ul. Słonecznej dot. 10 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 10 nowych opraw oświetleniowych na 10 nowych słupach. 7.CZĘŚĆ VI: Budowa oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej. 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulicznego w Woli Duckiej dot. 4 nowych punktów świetlnych. 2)Wykonawstwo- montaż 4 nowych opraw oświetleniowych na 4 nowych słupach oraz dodatkowo wymiana istniejącej oprawy oświetleniowej SITECO na nową oprawę LED oraz wymiana starego wysięgnika na nowy- dłuższy. 9.Przedmiot zamówienia dla ww. części został opisany szczegółowo w Programie funkcjonalno- użytkowym budowy oświetlenia ulicznego, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 10.Na etapie projektowania Wykonawca opracuje dokumentację projektową wraz z koniecznymi i wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, uzyska od osób fizycznych zgody na wykonanie oświetlenia ulicznego w formie umów cywilno- prawnych, uzyska pozwolenia na budowę/ dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót do starosty. 11.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia na etapie wykonawstwa obejmuje między innymi: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót od odpowiedzialność cywilnej. 5)Wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do robót budowlanych tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce. 6)Wykonanie robót ogólnobudowlanych według opracowanej dokumentacji projektowej. 7)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 8)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 9)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 10)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 11)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych instalacji oświetlenia ulicznego z udziałem Inwestora - Zamawiającego. 12)Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych formalności z PGE Dystrybucja RE Mińsk Mazowiecki, związanych z podłączeniem wykonanych instalacji do sieci dystrybucyjnej i niezbędnych do zalicznikowania oraz eksploatacji wykonanego oświetlenia ulicznego. 12.Zamawiający udziela Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym do występowania przed organami administracji publicznej oraz PGE Dystrybucja w celu wykonania obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenie pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. 13.Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszej SIWZ, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713231009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach