Przetargi.pl
Budowa oświetlenia słonecznego na terenie Gminy Rogowo

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    ul. Kościelna 8 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
    REGON: 09235121600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia słonecznego na terenie Gminy Rogowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających montażu i stawianiu lamp solarnych LED w ilości 13 sztuk na terenie Gminy Rogowo. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż na fundamencie żelbetowym prefabrykowanym wkopanym do gruntu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Rogowo, 13 lamp solarnych LED (drogowych) w szczególności zakres robót obejmuje: a) montaż fundamentów prefabrykowanych; b) montaż słupów oświetleniowych stalowych stożkowych prostych ocynkowanych ogniowo o wysokości 6,0 mb, każdy wyposażony w sterownik z funkcją czujnika zmierzchowego (zabezpieczone przed kradzieżą); c) montaż opraw oświetleniowych wykonanych z aluminium, malowanych proszkowo o mocy opraw ledowych 30 W/ed, napięcie pracy DC 12/24V i wysięgników. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oprawy LED wyposażonej w nowej generacji diody CREE, PHILIPS lub OSRAM o mocy jednostkowej 1,0 W; d) montaż zestawów sterowniczych i akumulatorów żelowych o pojemności jednego akumulatora żelowego minimum 120 Ah in. Zamawiający dopuszcza, aby zamontowane lampy miały dwa akumulatory żelowe o pojemności łącznej min. 120 Ah in (zabezpieczone przed kradzieżą); e) montaż konstrukcji wsporczych; f) montaż modułu fotowoltaicznego o mocy minimum 240 Wp. Zamawiający dopuszcza montaż dwóch paneli fotowoltaicznych na lampie, lecz ich łączna moc winna wynosić minimum 240 Wp. Moc szczytowa modułu 245Wp, napięcie zasilania 30.29 V max. W związku z powyższym Zamawiający wymaga przedstawienia kart katalogowych modułów fotowoltaicznych w celu potwierdzenia iż nie jest to moduł o gorszych parametrach jak jest wymagał Zamawiający; g) wykonanie uziemienia powierzchniowo-prętowego. Do oświetlenia drogowego, stosować źródła światła i oprawy oświetleniowe spełniające wymagania PN-EN- 60598-2-3:2002 oraz PN-EN 600061-1:2001. Oprawy winny charakteryzować się szerokim rozsyłem światła oraz winny posiadać korpus, wykonany z materiałów nierdzewnych. Obudowa oprawy zamknięta o wysokim stopniu zabezpieczenia przed wpływami zewnętrznymi komory lampowej IP-65 i klasą ochronności. 2) Rozmieszczenie i ilości lamp solarnych LED dla każdej miejscowości: a) Rogowo; - ul. Spokojna, działka Nr 606/2 - 3 sztuki, - ul. Polna (nowe wybudowania), działka Nr 609/4 - 2 sztuki - ul. Gnieźnieńska przy przejściu dla pieszych w kierunku osiedla Wiktorowo, działka Nr 1235 - 1 sztuka, b) Złotniki przy drodze powiatowej, działka Nr 17 - 2 sztuki, c) Grochowiska Szlacheckie w tym: - przy fermie, działka Nr 4/8 - 1 sztuka, - Ustroń, działka Nr 30/3 - 1 sztuka, d) Recz przy drodze powiatowej, działka Nr - 1 sztuka, e) Wiewiórczyn przy drodze gminnej w kierunku m. Kaczkowo, działka Nr 8 i 18 - 2 sztuki. W STWiORB jest zapis dotyczący, że w Grochowiskach Szl. są do montażu 2 punkty tj. przy świetlicy wiejskiej i Ustroniu. Winno być 2 punkty zlokalizowane: przy fermie - 1 sztuka oraz Ustroń 1 sztuka. 3) Geodezyjne wytyczenie i inwentaryzacja poszczególnych punktów wykonana w trzech egzemplarzach: 4) Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; b) roboty należy prowadzić zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; c) Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru. 5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową; b) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; g) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; h) po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; i) przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys szczegółowy powykonawczy oraz inwentaryzację powykonawczą; j) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6) Możliwość zatrudnienia podwykonawców: a) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dalszym podwykonawcom; b) Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. 7) Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli min. 60 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokółu odbioru końcowego zadania; b) Wykonawca zapewni nieodpłatny (na koszt Wykonawcy) serwis gwarancyjny, w tym co najmniej raz w roku konserwację zamontowanych lamp solarnych przez cały okres obowiązywania gwarancji c) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały, - protokołów badań, - kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową, - inwentaryzację powykonawczą - 3 egz. 8)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 9)Zamawiający posiada uzgodnienie lokalizacji lamp przy drogach powiatowych z Zarządem Powiatu w Żninie z siedzibą w Podgórzynie Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach