Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w podziale na 4 zadania 1)Budowa oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach,2)Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Spacerowej w Kotowicach,3)Budowa oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie,4)Budowa oświetlenia drogowego ronda przy ul. Jarzębinowej, Ciepłowniczej i Staszica w Siechnicach

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w podziale na 4 zadania 1)Budowa oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach,2)Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Spacerowej w Kotowicach,3)Budowa oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie,4)Budowa oświetlenia drogowego ronda przy ul. Jarzębinowej, Ciepłowniczej i Staszica w Siechnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w miejscowościach Radwanice, Biestrzyków, Siechnice, zlokalizowanych na terenie Gminy Siechnice w województwie dolnośląskim.1)Zadanie 1:Budowa oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach:a)Stan istniejący: Na terenie objętym zamówieniem dla Zadania 1 nie istnieje oświetlenie drogowe. Na trasie planowanego oświetlenia drogowego nie występują elementy zabudowy i budowli.b)Zakres zamówienia:i.Wykonanie linii napowietrznej nn zasilającej słupy oświetleniowe oświetlenia drogowego. Długość linii napowietrznej wynosi: w linii prostej 56 m przewód AsXSn 2x25 mm2-68 m. ii.Dostawa i montaż m.in. 2 kpl. słupów wirowych wraz z oprawami, zacisków odgałęźnych z osłoną bezpiecznikową (2 kpl.), wysięgników (2 kpl.), odgromników ( 2 kpl) montaż zabezpieczeń, wykonanie połączeń, iii.wykonanie pomiarów, wykonanie ochrony od porażeń i ochrony przepięciowej, wykonanie uziemienia.,iv.W zakresie przyłączanych urządzeń należy wykonać zasilanie z najbliższych istniejących latarni nr 201/526 i 210/527,v.Odtworzenie nawierzchni po robotach roztopowych, vi.Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego z wykorzystaniem projekt organizacji ruchu zastępczego opracowanego dla potrzeb realizacji inwestycji, który nie posiada wymaganych uzgodnień. W gestii Wykonawcy jest ich uzyskanie.vii. W ramach wyceny należy ująć ewentualną wycinkę kolizyjnych drzew i krzewów.viii.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. c)Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Elwibor Wiesław Ryszard Borowski Zaręba ul. Wesoła 10, 59-800 Lubań.i.Projekt Budowlano-Wykonawczy budowy oświetlenia drogowego dla zadania: Budowa oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn Rozwój oświetlenia na terenach gminnych. ii.PW - odbudowa nawierzchni po budowie oświetlenia drogowego dla zadania: Budowa oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn. Rozwój oświetlenia na terenach gminnych. iii.Projekt organizacji ruchu zastępczego jako materiał poglądowy do wykorzystania (brak wymaganych uzgodnień). iv.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb Budowy oświetlenia drogowego ul. Wałowej w Radwanicach w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn Rozwój oświetlenia na terenach gminnych.d)Warunki realizacji robót - Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in.: i.Pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 1645/2014 z dnia 18 czerwca 2014 r. wydana przez Starostę Powiatu Wrocławskiego.ii.Opinią pozytywną nr SP-GN.6630.757.2014 z dnia 07.05.2014 r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Tadeusza Kościuszki 131 50-440 Wrocław. iii.Decyzją nr 63/2014 z dnia 07 maja 2014 r. (nr pisma WIK.6630.65.6510.672.2014.PM) wydaną przez Burmistrza Siechnic. iv.Uzgodnieniem Tauron pismo TD/USTS10/2014-12-04/543 z dnia 04.12.2014 r.2) Zadanie 2. Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Spacerowej w Kotowicach (dz. nr 445/2dr), Gmina Siechnice:a)Stan istniejący Na terenie objętym zamówieniem dla zadania 2 nie istnieje oświetlenie drogowe. Na trasie planowanego oświetlenia drogowego nie występują elementy zabudowy i budowli.b)Zakres zamówienia:i.Zgodnie z warunkami zasilania wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. dla zasilania drogowego przewidziano złącze Zk-1-1P. Ze złącza należy wyprowadzić linię kablową 4x35mm2. ii.Dostawa i montaż m.in. trasowanie linii kablowej i posadowienie 7 szt. słupów na fundamencie , ułożenie kabla YAKXS 4x35 w ilości 204 m oraz bednarki FeZn 30x3 na całej długości-ustawienie słupów i montaż opraw, podłączenie linii kablowej w tabliczkach słupowych oraz opraw, zabudować szafkę oświetleniową 1- fazową, ułożenie linii kablowej zasilającej ze złącza Zk 1-1P do szafki sterowania oświetleniem, wyprowadzenie obwodu w kierunku wybudowanych słupów z szafki oświetleniowej, wykonanie połączeń elektrycznych.iii.wykonanie pomiarów elektrycznych,iv.wykonanie pomiarów geodezyjnych,v.Wykonanie przejścia pod drogą metodą przewiertu sterowanego.vi.Odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych.vii.W ramach wyceny należy ująć ewentualną wycinkę kolizyjnych drzew i krzewów.viii.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.c)Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez ELWIBOR Biuro Ryszard Borowski 59-800 Lubań Zaręba, ul. Wesoła 10.i.Projekt Budowlano - Wykonawczy - budowy oświetlenia drogowego ul. Spacerowej w miejscowości Kotowice (dz. Nr 445/2).ii.PW - organizacji ruchu zastępczego dla potrzeb budowy oświetlenia drogowego ul Spacerowej w miejscowości Kotowice (dz. Nr 445/2).iii. PW - odbudowy nawierzchni dla potrzeb budowy oświetlenia drogowego w ul. Spacerowej w miejscowości Kotowice ( dz. nr 445/2 ).iv.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb budowy oświetlenia drogowego ul Spacerowej w miejscowości Kotowice (dz. Nr 445/2).d)Warunki realizacji robót - Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in. i.Pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 1626/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. wydana przez Starostę Powiatu Wrocławskiego.ii.Warunkami przyłączenia nr 076370/O05R01/JK/P z dnia 06.08.2013 r. wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. Oddział we Wrocławiu.iii.Opinią pozytywną nr SP-GN.6630.621.2014 z dnia 22.04.2014 r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Tadeusza Kościuszki 131 50-440 Wrocław.iv.Decyzją nr 62/2014 z dnia 7 maja 2014 r. (nr pisma WIK.6630.64.6508.673.2014.PM) wydanym przez Burmistrza Siechnic.3)Zadanie 3: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Siechnice w miejscowości Biestrzyków ul. Akacjowa, Gmina Siechnice.a)Stan istniejący: Na terenie objętym zamówieniem dla Zadania 3 nie istnieje oświetlenie drogowe. Na trasie planowanego oświetlenia drogowego nie występują elementy zabudowy i budowli.b)Zakres zamówienia.i.Zgodnie z twp wydanymi nr 73136/2013/O05R01/SL z dnia 25.07.2013 r. przez Tauron Dystrybucja S.A. w zakresie przyłączanych urządzeń należy wykonać zasilanie ze stacji R3153 do szafki sterowniczej i dalej do projektowanych lamp oświetlenia ulicznego odbiorcy.ii.Dostawa i montaż m.in.: słupów, fundamentów, opraw oświetleniowych, Kabla YAKXS 4x35 mm2, bednarki ocynkowanej 30x3 mm, rury Arota fi 75 mm, szafki oświetleniowej, Rury PE-HD fi 110 mm, przewodów YDY 3x2,5 mm2.iii.wykonanie pomiarów elektrycznych,iv.wykonanie pomiarów geodezyjnych,v.Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego z wykorzystaniem projekt organizacji ruchu zastępczego opracowanego dla potrzeb realizacji inwestycji, który nie posiada wymaganych uzgodnień. W gestii Wykonawcy jest ich uzyskanie.vi.Odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych.vii.W ramach wyceny należy ująć ewentualną wycinkę kolizyjnych drzew i krzewów.viii.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. c)Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Elwibor Wiesław Ryszard Borowski Zaręba ul. Wesoła 10, 59-800 Lubań.i.Projekt Budowlano-Wykonawczy budowy oświetlenia drogowego dla zadania: Budowa oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn. Rozwój oświetlenia na terenach gminnych.ii.PW - odbudowa nawierzchni po budowie oświetlenia drogowego dla zadania Budowa oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn. Rozwój oświetlenia na terenach gminnych.iii.Projekt organizacji ruchu zastępczego dla zadania Budowa oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn. Rozwój oświetlenia na terenach gminnych jako materiał poglądowy do wykorzystania (brak wymaganych uzgodnień).iv.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb Budowy oświetlenia drogowego ul. Akacjowej w Biestrzykowie w ramach zadania inwestycyjnego nr 77 pn.: Rozwój oświetlenia na terenach gminnych.d)Warunki realizacji robót - Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in. i.Pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 1642/2014 z dnia 18 czerwca 2014 r. wydana przez Starostę Powiatu Wrocławskiego.ii.Warunkami przyłączenia nr 73136/2013/O05R01/SL z dnia 25.07.2013 r. wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. Oddział we Wrocławiu.iii.Uzgodnieniem projektu oświetlenia ul. Zielonej w Iwinach nr RDE51/U/JW/11478/14 z dnia 21.03.2014 r.iv.Zatwierdzeniem nr 91/2014 projektu zastępczej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia drogowego w działce nr 162/3 (nr pisma SP.DT.7121.99.1.2014.AM z dnia 23 kwietnia 2014 r.) wydanym przez Starostę Powiatu Wrocławskiego.v.Opinią pozytywną nr SP-GN.6630.758.2014 z dnia 26.05.2014 r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Tadeusza Kościuszki 131 50-440 Wrocław.vi.Decyzją nr 64/2014 z dnia 7 maja 2014 r. (nr pisma WIK.6630.66.6509.671.2014.PM) wydaną przez Burmistrza Siechnic.4)Zadanie 4. Budowa oświetlenia drogowego ronda przy ul. Jarzębinowej, Ciepłowniczej i Staszica w Siechnicach a)Stan istniejący. Teren objęty zamówieniem dla Zadania 4 stanowi własność Gminy Siechnice. Rondo zlokalizowane jest przy ulicach Ciepłowniczej, Jarzębinowej, rataja, Sienkiewicza i Staszica. Ulice Rataja i Sienkiewicza stanowią krótkie odcinki dróg dojazdowych pozbawionych sieci oświetleniowej. b)Zakres zamówienia.i.Wykonanie zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego z latarni nr P101/1 GSAG07 zlokalizowanej przy ul. Staszica.ii. Dostawa i montaż m.in.: słupów, fundamentów, opraw oświetleniowych, Kabla elektroenergetycznego YAKXS 5x25 mm2, przewodów kabelkowych (YDYżo 3x2,5 oraz LgY6), tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych do przyłączenia 3 kabli 5x25 mm2, bednarki stalowej ocynkowanej, rur przepustowych Arota, prętów stalowych ocynkowanych.iii. wykonanie pomiarów elektrycznych,iv.wykonanie pomiarów geodezyjnych,v.Odtworzenie nawierzchni po robotach rozkopowych.vi.Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień.vii.W ramach wyceny należy ująć ewentualną wycinkę kolizyjnych drzew i krzewów.viii.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. c)Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Projektowanie - Handel-Usługi A.G. ELECTRICITE Artur Głowacki ul. J. Iwaszkiewicza 35/5, 55-200 Oława.i.Projekt Budowlany budowy oświetlenia drogowego dla zadania Budowa oświetlenia drogowego ronda przy ul. Jarzębinowej, Ciepłowniczej i Staszica w Siechnicach.ii.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla potrzeb Budowa oświetlenia drogowego ronda przy ul. Jarzębinowej, Ciepłowniczej i Staszica w Siechnicach.d)Warunki realizacji robót - Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in. i.Pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 132/2013 z dnia 17 stycznia 2013 r. wydana przez Starostę Powiatu Wrocławskiego.ii.Warunkami przyłączenia nr W/28/2002 z dnia 31.07.2002 r. wydanymi przez Przedsiębiorstwo Elektroenergetyczne Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich ESV Sp. z o.o. iii.Uzgodnieniem (pismo nr ESV/DZI/2697/2012 z dnia 15.11.2012) Przedsiębiorstwa Elektroenergetycznego Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich ESV Sp. z o.o.iv.Decyzją z dnia 21 listopada 2012 r. (nr pisma WIK.6733.237.2012) wydaną przez Burmistrza Siechnic.v.Opinią pozytywną nr 4538/2012 z dnia 12.12.2012 r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul.Tadeusza Kościuszki 131 50-440 Wrocław.vi.Uzgodnieniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu (nr pisma WZA.5183.4442.2012.MP z dnia 19.11.2012 r. Zamawiający informuje, że w ramach każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia całego terenu objętego robotami do stanu pierwotnego wraz z uporządkowaniem terenu.Dla każdego z zadań Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące opracowania i dokumenty w niżej określonej ilości egzemplarzy 1)po 1 egz. projektów budowlanych i wykonawczych,2) po 1 egz.: STWiORB,3)po 1 egz. kopii pozwolenia na budowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 60 miesięcy, a w przypadku gdy producent udziela gwarancji na elementy zadania na okres wykraczający poza ww. Zamawiający wymaga gwarancji na ten okres.Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez wykonawcę Zamawiający załącza przedmiary robót. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiary te nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary te stanowią jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania przez Wykonawcę cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane zastosowanie w ramach zamówienia (zadania) opraw sodowych Zamawiający wymaga zastosowania opraw typu LED o parametrach wystarczających do spełnienia wymagań stawianych tego typu obiektom budowlanym, w szczególności w zakresie natężenia światła.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub więcej zadań. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. Wykonawca zobowiązany jest do osobistej dostawy i montażu słupów oświetleniowych z oprawami oświetleniowymi i elementami wyposażenia.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres realizacji robót budowlanych.Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie.Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Strony mogą zmienić sposób wykonania robót w stosunku do ustaleń dokumentacji projektowej, a wtedy wykonawca w odrębnym rozliczeniu sporządza tzw. kosztorys różnicowy, odejmując z wartości zamówienia roboty, które nie zostały wykonane, a dodając roboty wykonane zamiennie (w tym - w innej technologii).Przedmiot zamówienie musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wybudowania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia. W sytuacji gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiOR itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana dokumentacji w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy.Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji projektowej i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego Przy rozliczeniu do protokołów odbioru należy dołączyć świadectwa jakości, protokoły z prób oraz oświadczenia zapisane w art. 57 ustawy Prawo budowlane, a także dokumenty wymagane w umowie z Wykonawcą.W rozliczeniu robót wykonawca jest obowiązany wyodrębnić roboty dodatkowe, zlecone na podstawie protokołów konieczności. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia a) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.);b)zgonie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.4.Termin wykonania zamówienia i okres gwarancji.Termin wykonania zamówienia: Wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do wykonania poszczególnych zadań w terminie1)Zadanie 1 - 10 tygodni od daty podpisania umowy,2)zadanie 2 - 12 tygodni od daty podpisania umowy,3)zadanie 3 - 20 tygodni od daty podpisania umowy,4)zadanie 4 - 12 tygodni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem możliwości skrócenia terminu wykonania zadania zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Uwaga Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 500,00 zł; Zadanie 2: 1500,00 zł;Zadanie 3 6000,00 zł; 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach